2011 m. birželio 1 d., trečiadienis

VASARA...
AR JAUČIAT?

1,2,3,4 Ir penktokai.
Užjauskit mus 6,7,8 ir t.t..,kad mum dar reikia 10 dienų eit į mokyklą :D
Bet svarbiausia vasara,kad būsim laisvi..Pagaliau atostogos ar ne?

P.S Man šiandien tereikia 7 val į  "mokyklą",slėnyje bus renginys ir ten tereiks būt..
Ir dar Valstybiniai egzaminai,tad niekas negali eiti į mokyklą.

Viktorija :)*

11 komentarų:

Kar♥lė rašė...

10 nereik į mokykla taip pat :)

Anonimiškas rašė...

Aš tai tik šią savaitę paeisiu ir viskas, nes man neapsimoka. Tai nebus pamokų, tai tik keleta ir tai: dailė...

Anonimiškas rašė...

koks renginys? mum tj sporto šventė buvo

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Aš gyvenu mažam miestelį,tai bus rajonų chorų fiesta.

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

atostogos!
šiandien buvo vaikų gynimo dienos šventė,gaila nebuvau:(
Blemba nekenčiu vėjaraupių vasarą!

Anonimiškas rašė...

Ehh, man galim sakyt nebėr tų pamokų. Ryt exskursiją, penktadienį sutrumpinta ir nebus keletos pamokų, pirmadienį vėl gali nėbūt pusės pamokų arba išvis nereiks... Ketvirtadienį išleistuvės (nerd)

Anonimiškas rašė...

Mes tai į mokyklą vaikštome filmus žiūrėti :D O šiaip geras, man rytoj išvis nereikia :D

cyplionok rašė...

O man į mokyklą reik iki birz.8 :)))
Nes mus mokykloi kažkoks egzaminu centras :DD

Anonimiškas rašė...

O man dar reik birzelio 1, o po to jau vsio.

Anonimiškas rašė...

Man tai dar ši ir kita savaitė, bet daug egzų tai galima keleta dienų ir netit. Pas mus buvo sporto šventė, bet aš nebuvau nes varžybos :)

♥Augustytėė♥ rašė...

Gal geriau užkaustik mane Aš gyvenu ŠVedijoje ir einu į penktą klasę ir man dar 2 sav reikia eiti į mokykla...