2011 m. gegužės 31 d., antradienis

Jau rytoj-
BIRŽELIO 1.
Ką ji žada? Gerą pradžią? 
Jau rytoj.

13 komentarų:

Kar♥lė rašė...

Man žada vasara ir šampana :DDDD

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Nužudei :D

Kar♥lė rašė...

Tiesa žudo. :DD Tai blemba ryt gi vasara prasideda ir dar pamokų nėr. Reikia šventę švęst.

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

tau gerai,man paprasta eilinė diena ;/

Viiktorija :* rašė...

Cha,man irgi nebereik į mokyklą eit! :D
Beje,laukiu nesulaukiu rytojaus.Gal pateksiu į rašytojas? Beje,aš vikaaa23. :DD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Man tai tik 7 val vakare tereik į "mokyklą" :D Vienam slėny Bus chorų fiestą,tai ten reiks dalyvaut,stebėt :D
O visą dieną prabūsiu namuossseee :D

cyplionok rašė...

O aš į Kauniuką varau xD

Anonimiškas rašė...

Man ir nėr ačiū dievuj :DD tik vat dailės praktika prasideda.. va to tai nelaukiu :s

Kar♥lė rašė...

Cha. Aš Kaune :DDD

Anonimiškas rašė...

Mes norim šventę švęst :D

cyplionok rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
cyplionok rašė...

Cha.Aš jau Vilniuje xD

Anonimiškas rašė...

Ei nesiskūskit, juk vasarą! Visas dejones reikia užmiršt ir varyt švęst :D