2011 m. birželio 1 d., trečiadienis

Derinys su Hot Buys



Sveiki,
Visu pirma noriu jūs pasveikinti su vasaros pirma diena. Kai kurie dar mokosi, kai kurie jau ne, bet visgi atėjo vasara. O kol kas parašysiu jums apie vakar atsiradusį Hot Buys Top. Jo kaina yra 15sd. Brangoka. Aš neiškart supratau, kad tai Hot Buys, nes atrodo kaip paprasta maikutė iš kokios nors Perfect Day parduotuvės. Bet pagalvojau, kad tik viena maikutė atsirado- nesamonė. Pasižiūrėjau, o tai Hot Buys. Man jis labai nepatiko, nes yra ne mano skonio ir brangus. Priderinti jį galima nesunkiai, bet nežinia kaip atrodys. Štai mano derinys:



Gavosi derinukas šokiams. Daugiau nieko geresnio nesugalvojau, nes ši maikė nelabai derinasi prie kokio kito sijono arba kelnių. Žiūrėjau, kad spalvos susiderintų, ta prasme būtų tik violetinės. Gal jos čia ir per daug, bet manau, jokia kita spalva čia netiktų.
Ar verta pirkti šį Hot Buys? Manau, ne. Dėl išvaizdos ir kainos.
Na, o dabar laukime birželio mėnesio Hot Buys'ų.

J.C.MILY

11 komentarų:

Minton:) rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Minton:) rašė...

Sorry, kad aš ne prie ko, bet mano anketą (Muilinutikas123) pavogė. Bandžiau rašyt adminam, bet iš jų pagalbos nelaukiu. Bandžiau per paštą susigrąžint, bet negaliu ir į jį įeit... Padėkit, prašau. Aš niekam nedaviau savo pass. Net neįsivaizduoju, kas galėjo taip padaryt..

Anonimiškas rašė...

o kas nors žino tavo anketos paštą?

Minton:) rašė...

Ne, niekas nežino nei slaptiko, nei pašto, nieko.. Čia jau su programa padirbėjo... ;(((

Anonimiškas rašė...

Grazus tas derinys ir nesimato tos bliuskes trukumu ;p

Anonimiškas rašė...

Milinutikas123 karoč neįsivaizduoju kam tu čia rašai?Tipo mes galim sugražint tau anketą jei pati nesugebi?Aišku kad ne.

Anonimiškas rašė...

rašyk adminam tol kol sugrąžins

Anonimiškas rašė...

Vien anonimai :D Ačiū anonimui 2.

Anonimiškas rašė...

anonimai valdo :D

Anonimiškas rašė...

Visai geras derinys, šokiams tiks :D

Anonimiškas rašė...

Šokiams tiks, bet man jis nelabai :D