2011 m. birželio 28 d., antradienis



Sveiki.
Taip,čia aš Viktorija...
Mano anketą pavogė.Jau antrą kartą.Pirmą kart buvau pati kalta,o dabar tikrai nebesu tokia durna,žinau ką tai reiškia.
Žinoma ten sukišau daug pinigų,tačiau paskutiniu metu stardoll'as man buvo didelis px.Žinoma man gaila.Supratau,kad internete nieko negalima viešinti,nes visi aplink apsukrūs..Emailo niekam nesakiau,tik gmailą,bet jį pavogt galima tik žinant antrą emailą...
Mane jau turbūt atakavo prieš keletą dienų,tada spėjau viską pasikeisti,bet dabar vagiui tai pavyko...
Stardoll'as man nieko nereiškė...Tiesiog lėlytės..
Aš viską metu kas susiję su stardoll'u,viską.Man anketos nebereikia,tik Monika duos vieną iš savo,kad kartais kažką praneščiau...Man nuotaika taaip sublogo,žinokit vagys jūs neturit gėdos...Kaip jums sąžinė leidžia naudotis kita anketa?
Žodžiu noriu sužinoti,kas pavogė.Nebenoriu tos anketos,nebent tavo širdis "pagerės" ir atiduosi...Komentaruose parašyk,jei turi drąsos,kad tu pavogei..Aš tenoriu žinoti vagį...Žinoma nežinau ar tu snp skaitai,bet manau,kad jo...
Man gaila tų vagių kurie neturi sąžinės..GI STARDOLL'AS TIK ŽAIDIMAS...Ar jūs pamišėliai? Kad einat iš proto dėl to stardoll'o,kad vogiat? Pz...
Neturiu žodžiu..
Šiandien tikrai nieko neparašysiu,nebent tik vakare...

16 komentarų:

Meow rašė...

Žinau tą jausmą.

Ievūks. rašė...

Durna ta Monika. Vargšytė negali savo anketos turėti, reikia vogti. Nekenčiu tokių žmonių, visiems gyvenimą gadiną.

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

man čia?

Ievūks. rašė...

Ne tau ;) o tai Monikai kuri pavogė Viktorijos anketą.

Smiliuxxx rašė...

Gmail'us labai lengva pavogti, tikriausiai atspėjo atsakymą į klausimą...

Falling on the ground minds

Ievūks. rašė...

Patarčiau naudotis inbox'u, hotmail'u, yahoo ir t.t. Jie yra patikimesni negu Gmail'as - jis lengvai nulaužiamas.

Anonimiškas rašė...

Hotmailas ir buvo.

Anonimiškas rašė...

Nepavydžiu tau... Mano irgi anketą kažkada labai labai sena pavogė, ji vadinosi evagita.. Bet tada buvau pati kalta ir iki dabar jos neatgavau.. :)

Anonimiškas rašė...

P.S kad apsisaugotumėt ir turėtumėt įrodymu, siūlau, kad kai darotės SS nufotkinkit tą čekį, jis tikrai Jums padės.

Elzytėė.♥ rašė...

pažystamas jausmas...
linkiu susigrąžint.

|| Brenda rašė...

Užjaučiu ;(

Anonimiškas rašė...

Nieko tokio,man dar geriau,stardoll'u atsikratysiu:)

Anonimiškas rašė...

Is pradzju pavogjau shjita emjaila pasjkjui antuxxxsss accj, bjet tjekjo antuxxxsss pardjuot jai norjejau ss savjo tikrjai anketjai.
tadd djeber naujojhi tavjo acc savjininkje Monhika, o ash meghaujuos 20lt ir ssh uzh tavjo acc.
p.sj. jhos galjit nekaltjint ji net nezhinojo ir nezino, kjad shji accj pavogtja. =)

Viiktorija :* rašė...

Tu bled ku*va nx, tave sudaužyt naktį ir palikt kruviną. Tave belenkas sutiktų - galvą nurautų. Čj net draugų neturi, nes esi apsivogus prieš juos. Man tokių žmonių kaip tu net negaila, nes jūs jau nuo mažumės vogiat. Man jų negaila, nes jie patys kalti. Patikėk, Viktorija tau irgi nejaučia gailesčio, nes tu jau ar taip, ar taip TRAUMA. Raminkis, mergyt. Blet užsinorėjo SS varguolio dūšia...Čia tai prajuokinai... :DD

Anonimiškas rašė...

Ačiū:)
Sąžinės turėk vogt blogus,anketas...

Ievūks. rašė...

Puiku, tą kalė pavogė ir mano anketą.