2011 m. birželio 28 d., antradienis

VIRŠŪNĖ !! ŽIŪRĖKIT KĄ PARAŠĖ TA VAGILĖ VIKTORIJOS PREZENTACIJOJE !

SVEIKI AŠ NAUJOJI ŠIOS ANKETOS SAVININKĖ - MONIKA. NUSIPIRKAU ŠIĄ ANKETĄ UŽ 20LT.IEŠKAU NAUJŲ DRAUGŲ.MAN 13.

30 komentarų:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

pzdc. :| Jinai specialiai. ne nu viršūnė rimtai

Anonimiškas rašė...

Kokia debilė...

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

čj dabar nori ta žiurkė kuriai galvą nusukčiau pavaizduot mane,atseit aš ten pasidarbavus. Ne nu pz. Prisišauks man atrodo jinai tuoj už vagiliavimą internete.

Gabija rašė...

jei iseitu jos ip suzinot tada mielu noru isilausiu i jos harda ir windowsus pratrinsiu :D visai smagu man tada bus ziuret kiek laiko jin pc taisys :D jus tik issiaiskinkit jos ip, o visa kita jau as padarysiu :DDDDD nes nemanau kad pavyks jos anketa pavogt nezinant kas jin tokia. o atgaut vikos anketai reiktu nebent ziauuuriai gero hackerio arba gailestingu stardoll adminu, del antro varianto nepatikeciau.

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

jo. :D

Ievūks. rašė...

Jo, viršūnė.

Kamile rašė...

nejaugi Monika tokia lopė, kad vogtų? Tikrai ne. Išvis Monika nemėgsta to daryt. Vika , užjaučiu tave. Bet tikrai žinau , kad vagis pasinaudos anketa ir ją parduos arba „paliks garaže rudyti“ mane tai užknisa tokios debilės. Čia visoms nervus gadina. Kaip Monika sakė - tokioms galvas tik reikia rauti. Atsirado madistės ble...

Gabija rašė...

Pl einu vogt jau pavogtos anketos :D ne o jei rimtai paieskosiu budo kaip butu imanoma atgaut :D bandysiu siustis programas ir jom lauzti kas gausis tas :) svarbiausia nepanikuojam, jei savo kaimynei acc atgavau tai gal ir tau pavyks atgaut.

Anonimiškas rašė...

Mldc Gabija ;)

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Gabija- jei mano anketą nuvogs,žinosiu kad tu :DDD joke

Gabija rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Gabija rašė...

radau buda kaip atgaut
1. nueik i pasta kur buvai gavus pirma emailo patvirtinimo laiska. Ir nukopijuok ta gauta nuoroda.
2. Nueik i Stardoll ir paspausk Contact Us esanti pacioje apacioje. Pasirink Stolen Account mygtuka, ten irasyk savo acc varda ir tavo verification code ir el pasta. ir jie tau atsius nauja slaptazodi.
cia bent uzsienieciai taip sprende :D bandyk gal pavyks o pilnas sio sprendimo budas yra http://www.wikihow.com/Get-Back-a-Hacked-Stardoll-Account

Gabija rašė...

dar maciau kaip kazkas rase kad su user id galima atgauti jei toki issisaugojus buvai.

Gabija rašė...

http://hotbuysbazaar.blogspot.com/2009/03/help-on-getting-your-account-back.html dar sitam paziek

Gabija rašė...

zodziu db einu iki parduotuves, pagooglinsiu dar veliau ;)

agne8a rašė...

Id labai lengva surasti tiesiog su kita anketa reikia nueiti į betkokia kita bet ne tą pačią su kuria vaikčioji šiuo metu ir tada nuėjus į betkokia anketa matai adresa tiksliau tą http ir tt nu ir ten rašo tą id

Smiliuxxx rašė...

Sėkmės susigražinant savo anketą, o šeip svarbiausia kurkis sunkius slaptažodžius, tuos kur galima atsakyti į klausimus kurtis sunkius ir niekam nieko nesakyk...

Ievūks. rašė...

Jo, sutinku su Silw dėl sunkių slaptažodžių :). Tikiuosi jog atgausi savo anketą :)).

Gabija rašė...

pasidaryk slaptazody tik is skaiciu, bet kad nebutu jokia gimimo data it tada niekas nenulaus, pas mane toks slaptikas kad niekas isskyrus sese neatspetu nes sese beveik visus mano slaptikus zino :DDDD

Anonimiškas rašė...

Kaip mane nervina vagilės... Iš kart matosi kokia debilė. Normalūs žmonės taip nesielgia... Ždž ir man nesiseka...

Anonimiškas rašė...

Blem kai žiauruma ;oooo Vicut užjaučiu ;((( Bl*t nužudyti tuos d* reikia n* nekenčiu tokiu p*daru :@@ Pasmaugčiau n* jei susitikčiau :DDDD

Eglė rašė...

Žmonės jurie pažįsta Moniką žino, kad ji to nedarytų. Taigi bevertis skandalas

Eglė rašė...

Žmonės jurie pažįsta Moniką žino, kad ji to nedarytų. Taigi bevertis skandalas

Elzytėė.♥ rašė...

koks naglumas..

Anonimiškas rašė...

Vajė... Žinau tą jausmą... Niekad nenorėčiau jog dar kartą pavogtų anketą...
Užjaučiu, Vika..

Anonimiškas rašė...

P.S. - Gabija jeigu reikia štai anketos ID:
16700913

Viiktorija :* rašė...

OMG debilė ji ar jai su protu nuo mažumės negerai? Koks trauma gali taip pasielgt? Turėk savo anketą ir žaisk laiminga...

Ievūks. rašė...

Jo, o ne kitų voginėk anketas.

Anonimiškas rašė...

Visu pjirma ash nekaltinu Mones(planethypes) antra mano vardas ne Monika, nes ta anketa jau senai kitos merginos kurios vardjas tjaip pat Mone, accj pardaviau, njes ji ljieva o man tikraijai acc reikia pinigu ir ssj. Prisipazistu as pavjogjau, bjet pavogjau pirma kartja maciau kazkas djar kaltino tai ten jau brangiosios ne mano darbas ce buvo pirmas kartas. Tad ta acc njebe manjo reikalas. Galit ce skust kist visoki slamsta bjet viska sustumsit antj nekalto zmogaus kurjis net nezjinojo nusipirkes, kad shji anketa vogtja.
tad sekmes jums.. Acjiu uz grazjius zodzius . =)0

Anonimiškas rašė...

Tai gal būk žmogus ir palik ramybėj MUS VISAS?