2011 m. birželio 28 d., antradienis

Alice + Olivia Tribute - ką vertą pirkti ?

labas rytas : )

Ką tik paskaičiau Monikos pranešimą . Baisu . Siūlau tikrai susivienyti ir atgauti Viktorijos anketą .
***

Manau visi gavote laiškus kur buvo parašyta : Alice + Olivia Tribute . Jei nesupratote kas čia tai pasakysiu , kad atsidarė nauja parduotuvė . Taip , tribute . Lyg tais ji ne amžinai bus , o tik kuriam laikui . Taip , Limited edition . Dabar jums parodysiu ir aprašysiu tris rūbs kurie mano manymu yra vieni iš geriausių .

  1. Ši sunkelė man labai patiko , bet jau kaip matote reikėtų dėti ir kūno spalvos liemenuką . Dar manau po krutine reikėtų diržo , nes kiek mano akys neapgauna ten yra siūlė ir šiaip manau būtų gražiau su diržu .
  2. Dievinu šiuos marškinėlius . Kai turėsiu sd jie iš karto atsiras mano spintoje . Juos galima devėti bet kur . Prie džinsų , sijono , timpų . MYLIU šiuos marškinėlius . Tik kainą ... 26 sd jei neklystu .
  3. Ši suknelė man primena naktinius . Sparnų trūskta ir būtų panašu į angelą ( : D ) . Tik nepatinka suknelės platėjimas ties liemeniu . Labai kvailai atrodo . Atrodo , kad turim kumelės užpakalį ( : D ) .

Gal kažką žadate pirkti ? Ką manote apie šiuos rūbus ? Laukiu komentarų : )


Gabrielė


5 komentarai:

Ievūks. rašė...

Man trečia suknelė priminė mamos naktinius xD

Anonimiškas rašė...

O man fajna ta trečia suknelė ;D

Smiliuxxx rašė...

Man tai visi drabužiai tokie pasakiški ir labai lengvų siluetų :)


Falling on the ground minds

Anonimiškas rašė...

Pritariu Silw... Ir tie marškinėliai kaip man patinka :D

Elzytėė.♥ rašė...

patinka.;)