2011 m. birželio 28 d., antradienis

DĖMESIO

Labas rytas,
visiems rašau greitai su reikalu. Prisijungusi prie skaipo Viktorija (na susirašinėjom) pasakė,kad negali įeiti į sd anketą ir el.paštą. Na pasakė,kad čia turbūt pjauna grybą, nes dažnokai jai taip būna. Ir ką gi apsilankiau pas ją.- nusiunčiau nuotrauką Viktorijai (lėlės). Ir ji pasakė,kad viskas pakeista,tad manau supratote,jog anketa PAVOGTA. Todėl visi susijunkime į vieną grupę- pasistenkime susigrąžinti anketą!!!
Anketos nick'as-
Antuxxxsss

Prašau. :/
Monika.

P.S. Martalt kortelė

14 komentarų:

vygaile rašė...

Jos nikas Vikaaa23? Tai greitai ką nors darom, nes po to jau gali būti vėlu...

Gавяielėė rašė...

Aš manau , kad čia antuxxxsss anketa , nes ji kažkokia netokia :D

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Neeeee. Antuxxxsss

vygaile rašė...

Ok einu pažiūrėti į tą anketą.

Greta rašė...

Dėkoju & WTF?

Jai reik kaip nors y e-mailą savo įeit.

Anonimiškas rašė...

G'nG
Jis pavogtas:) Mano gmailas taip pat...

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

žiauru nu

Gавяielėė rašė...

aš ką tik į inbox pasikeičiau ; )

Mingailė rašė...

as prisidedu !padesiu :)

Anonimiškas rašė...

Nieko vistiek nepadarysit...Nebent tą vagį prispausit..

Augustė rašė...

Man reiketu tavo gmail'o kad pabandyciau grazinti anketa. (ta prasme el pasto kaip vardenis@gmail.com parasyk man zinute per stardoll'a, mano nick'as - zoisitea)

Ievūks. rašė...

Aš irgi padėčiau, bet nelabai išmanau apie tų anketų gražinimą ;DD

Anonimiškas rašė...

Auguste-parašiau tau:)
Ellė- aš ir ne :D

Anonimiškas rašė...

Elle - aš irgi ne, bet žinau stardoll paštą :)