2011 m. birželio 27 d., pirmadienis

Didieji pokyčiai



O taip.. Vėl su rubrika.

Na bet dar turiu toki kaip atsiprašima / atostogų pasiemimą. Taigi pasimama mes su Akvile 2 dienom atostogų nes išvažiuojam į mano sodą. (gal kas prie jasonių ? :D ) Pagalvosim ką jums galim parašyit, sugalvosim ką vėl padaryti jums. Labai labai atsiprašau jei tai labai blogai..

Na o šiandien didžiujų pokyčių dalyvė _pooh.

Jos istorija :

Taigi sveiki draugai , esu tokia kaip ir poohtapkovičių giminės / gaujos. Tai vat mes kiečiausi visoi Lietuvoi, žinot dėl ko ? Dėl to kad išpirkom visas tapkesnorfos kai buvo nuolaidos ! Visai pamiršau kad noriu pasikeisti , nes labai nuobodu but tokiai kaip mūsų tapkovičiai. Jie tiesiog vienodi , merginos ilgais plaukais , su ausinėm , su mėlynėm ir šašais veide , apsirengusios aišku , su keiksmažodžiais kalboje . Jei norit prisijunkti pasukit man 0002 ten ir susisieksim. Noriu pasikeisti dėl mielo šaligatvio kuriuo dažnai vaikštau! Jam turbūt gėda matyti mane tokia.. Neviena karta mačiau kaip jo šlaitu plaukė vanduo – tai jo ašaros.. Ir tai būna kai aš juo einu.. Man gaila jo... Bet aš vis tiek iš gaujos „ TAPKOVIČIAI“. Noriu pakeisti makiažą , viska , mitybą , šukuoseną , kojas , pėdas !

Štai jos prieš nuotrauka :

Po pasikeitimų: atrodžiau tikrai gražiai ! Tos akys , tikrai tobulos ! Štai dėl ko man sakė dėdė Jonas kad su jomis Dėde Antonijų galiu parklubdyt ! Ačiū !



Žinau kad labai prastas , bet mintys......

Ketvirtadienį parašysiu :) Gero oro !

12 komentarų:

Smiliuxxx rašė...

Na man patiko ir prieš ir po :) Taip vidurtiniškai, bet po truputį gražiau. Šaunuolė :)

Falling on the ground minds

Agnytccc :3 rašė...

AAčiū :| )

Anonimiškas rašė...

Like it! :)

Agnytccc :3 rašė...

Ačiū :)

Dominika rašė...

„ TAPKOVIČIAI“ :DDDDD
Primena vieną demotyvaciją :DDDDDDDDDD

Anonimiškas rašė...

:D Jo, man patiko tie tapkovičiai. Šiaip po visai gražu ;)

Elzytėė.♥ rašė...

po apranga viena iš geriausių tavo kurtu. Pakėlė sumautą nuotaiką. O tapkovičiai man primena - papovičius (Agnė žino apie ką kalbu)

Agnytccc :3 rašė...

Ačiū jūms :)
Jo dabar ir aš pagalvojau ir dar iš tų tokių kaip ryžų plaukų :DD
O minti ėmiau nuo demotivacijos :)

Eglė rašė...

noriu dalyvauti wysniux11

Ievūks. rašė...

Man patiko, visai neblogai pakeitei :).

Viiktorija :* rašė...

noriu! ;D Vikaaa23

Ivetulia_ / Iveta ;> rašė...

Noriu : Ivetulia_ :))