2011 m. birželio 27 d., pirmadienis

Kad pagaliau normaliai mane pažintumėt ...

Labas vakaras :)

Paskaičius Kwick_LT pranešimą nusprendžiau , kad manęs daug kas gerai nepažysta . Tai mane pastumėjo sukurti šį straipsnį .


Esu šlykšti . Mano charakteris žiaurus . Jei ant manęs varo ar pan. aš netylėsiu , o paleisiu dviguba bombikę ( :D ) . Kai kurie mano draugai ( nevardinu , žino kas jie ) žino kokia aš , o su vienu iš jų net esu susitikusi . Jie pripratę prie manęs , o aš prie jų . Apie Austėją jau iš senesnio jos buvimo praeitame bloge ( stardollnewsplanethype.blogspot.com ) susidariau nekokią nuomonę , o Dievulis lėmė , kad mes rašysime tą patį blogą . Na ka gi , Gabrielė atėjo .


Gražuolė nesu . Į save žiūrėti veidrodį nelabai mėgstu , bet mėgstu kai sako , kad esu graži . Žinau , tai netiesa . Gal kas dar nematė tai parodau kaip atrodau .



Trečia žiauriausia .


Jei norit , kad palikčiau blogą - sakykit tiesiai šviesiai , tik nepamirškit pridurti kodėl . : )



Am... iki :))

15 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Tu avinas?
As panasaus i tave charakterio...

Gabie85 rašė...

Antra nuotrauka pati is saves grazi.

Gавяielėė rašė...

Austėja - taip .

Agnytccc :3 rašė...

Iš fotkiu tai nelabai bet šeip faina :)

Anonimiškas rašė...

Jeigu avinas, tai nera ko stebetis kad nepatinku :D nes su avinais as labai prastai sutariu...

Smiliuxxx rašė...

Kiek pamenu kažkada su tavimi bendravau :D Sėkmės rašant ;D

Falling on the ground minds

Gавяielėė rašė...

O jee : )) Ačiū : DD*

|| Brenda rašė...

Avinai valdo ;D

Elzytėė.♥ rašė...

vandeniai gailestingiausi!

Agnytccc :3 rašė...

Šauliai moka šaudyt :P

Ievūks. rašė...

Jaučiai moka badytis xDD

Laura/lauruncikas14 rašė...

Ožiaragai irgi moka badytis :DD :P

Ievūks. rašė...

Tada duok žaibą ;DD

Viiktorija :* rašė...

Du prieš vieną - ožiaragiai laimi. ;D

♥..Виктория/ViKtoriJa..♥ rašė...

Kiek metu tau?