2011 m. birželio 27 d., pirmadienis

Sveiki. Norėčiau Monikos paprašyti kelių laisvų dienų...
Nes man dingsta noras rašyti. Neslėpsiu, dėl Jūsų... Tikriausiai klydau dėl draugiškų rašytojų. Aišku, ne visos tokios. Pavyždžiui Viktorija (antuxxxsss) ir Elžbieta yra draugiškos ir mielos merginos.
Pati nesu draugiškiausia pasaulyje, tikrai ne. Tačiau kaip pasakau ką nors bent jau keletas žmonių "užsipuola". Nenoriu jų minėti nes paskui pradės šmeižti.
Man atrodo, jog aš nesu iš Jūsų "kompanijos"... Atrodo lyg visos čia būtų geriausios draugės... Tik ne aš.
Melodramų čia nekeliu, tiesiog dabar išsakiau tai ką visada galvojau.
Noriu laiko viskam apmastyti. Gal ne visam laikui palikti šį virtualų pasauly.
Jis man padėjo įsigyti naujų draugų, ačiū :)
Tačiau daugiau įgyjau priešų.
Man labai nesinori rašyti kaip parašo: "visai nepatiko.", "tu ne tą darai.".
Tada atrodo jog kažką parašysi ir tave apmėtys akmenimis ir pomidorais. Tiesiog labai nesinori Jums rašyti.
Nepyk.
Gal praėjus kažkiek laiko viskas pagerės. Gal man atsiras naujų minčių.
Pasakiau Gabijai, jog ji daro klaidų. Gabija normaliai priėme savikritiką, (Kurią man irgi reikia priimti.
Juk visiem neįtiksi.) tačiau kelios merginos "užsipuolė".
Juk koks Jūsų reikalas? Ne at Jūsų "varau". Nereikia prie manęs prisikabinti.
Jeigu Jums labai nepatinku tai tada sukurkit blog'ą kaip ir Byberiui "We hate Austėja!".
Kai kritika bus sakoma Jums, tada kitas reikalas. Nors reikia mokėti kritiką priimti.
Tas pats ir su Ernyz.

Man nesvarbu, šmeišit ar padėsit.
Juk Jūs ne mano tėvai. Nors ir klausau Jūsų nuomonės ir patarimų.
Tačiau aš nepasikeisiu. Būsiu tokia kokia buvau...

Aš stengiuosi dėl Jūsų, bet abejoju, ar Jūs dėl manęs.

Love,
Austėja.

15 komentarų:

Agnytccc :3 rašė...

Jai jau tau nepatikau tai tau. Nu pvz. gal tavo klasė idealybė kad rašo taisiklingai bet mano ne. Esu kokia esu rašau kaip noriu :)

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Melodrama. :D Klausyk,negalvok,kad aš dabar tai ką rašysiu rašysiu piktai- NE! Tiesiog patarsiu ,nors kaip sakei tau nesvarbu.

Kodėl tu varai ant skaitytojų? Kad jie pasakė SAVO NUOMONĘ? Austėja,jie tau padeda tobulėti. Negi žmogui nepatiko ir turi sakyti- "WOW nuostabu"? Šio blog'o skaitytojai yra nuoširdūs žmonės,nes jie nesiuntinėja ten ir ten,jie tik padeda,kad kitą kartą tau pavyktų geriau tai padaryti, bet ne. Dabar tu ant jų susidaro toks vaizdas,kad šauki,jų nekenti.. Jei aš elgčiausi taip kaip tu tai tokiame blog'e kaip SNT (ten visi tik temokėjo peikti) būčiau nerašiusi iš viso amžinybę. Žinai Austėja,aš tave dabar gerbiu kaip asmenybę, bet tu esi silpna,nes nemoki priimti kritikos.

Tokia MANO nuomonė,
Monika.

Gавяielėė rašė...

Tai tada ir aš turiu pilną teisę būti kokia esu . Pratinkis ; )

Simona rašė...

O dabar išmeskim taikos balandžius, nes artėjanti diskusija komentaruose bus beprasmė

Agnytccc :3 rašė...

Pritariu , bet ko ji varo ant tų klaidų vos atėjus į blogą ?

Anonimiškas rašė...

Varau todel, nes del savo klaidu suprastini gerus straipsnius.
Monika, aciu, kad bent vienas mane gerbia. Is tikro nesu tokia silpna kaip tau atrodo...

Anonimiškas rašė...

Varau todel, nes del savo klaidu suprastini gerus straipsnius.
Monika, aciu, kad bent vienas mane gerbia. Is tikro nesu tokia silpna kaip tau atrodo...

Agnytccc :3 rašė...

Gerai , bet aš tavęs neprašau to. Esi pasikėlus. Tu ir netobulybė , ir kartais tavo straipsniai tikrai būna šlykštus .

Gabi rašė...

Įsiterpsiu. Agne, nemanau, kad tau jos straipsniai yra šlykštūs. Tu dabar taip sakai tik dėl to, kad tarp jūsų kilo mažas ginčas.Visgi, jei jau rašai bloge kurį skaito nemažai žmonių (man taip atrodo) turėtum rašyti taisyklingai. Manau, tai vienintelė tavo problema. O tavo straipsniai išties įdomūs. Sėkmės tau. :)
Austėja, jei jau keletas žmogeliukų pasakė, jog jiems nepatinka tavo straipsniai ir pan., tai dar nereiškia, kad ir kiti mano tą patį. Man asmeniškai tavo straipsniai patinka. Tik nepamiršk vieno, kiek žmonių, tiek ir nuomonių. Tikiuosi greitu laiku išvysti tavo straipsnius. Sėkmės. :)
Savo komentaru nenorėjau nei vienos įžeisti, o jei jūsų nuomonę taip padariau, išsiliekit ant manęs. Palengvės.

Elzytėė.♥ rašė...

ej, niekieno čia straipsniai nešlykštus. nevarom, aje?
Auste - čia tokios mažos klaidos kurias dažnai vartoji (žinau ir su klaidom rašau, bet) mĄstyti ir nEEsu - dvi E raidės.
Taigi sekmės ir ko labj reik - kantrybes.

Simona rašė...

Elzyte, "nesu" rašosi tik su viena e. :)

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Agne ir Austėja- prisijunkit šiandien prie skaipo,išsiaiškinsim kartu,kad jokių dramų čia nebūtų

Giedrė rašė...

Elze, ji manau šitos taisyklės nesimokė (mąstyti). Apie jas mokysis 6 kl. o ji man atrodo yra penktokė.

Elzytėė.♥ rašė...

Sima - na kai man taisė amžinai su dviem E tai man įsikalė.:)

Anonimiškas rašė...

Monika, negaliu prisijungti. Tik dabar greit prie kompo pribėgau. Mama kompą užbombardavus :D
Nebent vėliau.