2011 m. birželio 20 d., pirmadienis

Gražiausiai piešianti(-s) SNP skaitytoja(-s)

Labas vakaras visiems,
atrodo žadėjau parašyti straipsnį jums... Bet kai tokia padėtis (kalbant apie orą ir jūsų "aktyvų" komentavimą, net nelabai norisi ir rašyti), tą straipsnį kuris būtų buvęs svajingas,įdomus,skanus ir t.t. turbūt nerašysiu,nebent sulaukčiau labai daug komentarų (reiškitės komentaruose,kas jo norite :)))))) ). O dabar kaip ir sakiau iki šiandien buvo galima siųsti savo piešinius ir ką galiu pasakyti? Esu visiškai nusivylusi,nes gavau vos penkis.. Norit konkursų tik tingit juose dalyvauti.. Ne nu nežinau. :) Na, o ką- dabar piešiniai. Nors ir penki bet jie tikrai labai gražūs. (po šio etapo deja, bet iškris viena dalyvė)
1. Rence10
 2. Emile.p.
 3. Lams...
 4. Lauruncikas14
 5. Syma96
Gale sulauksite balsavimo.. Na, o dabar mano daryta nuotrauka- kaltininkas oras.. Kuris kažkuo gražiai atsilygino. (Neryškiai,nes kol suradau fotoaparatą spėjo padaryti DINGAU :D)

Tokia nuotrauka. Norėčiau kiti blogai nesugalvotų daryti fono su vaivoryškte.. Tai yra užimta mūsų. :p Na o dabar balsavimas. :)








16 komentarų:

Rennata rašė...

Labai gražūs visi piešiniai ką žin ar pateksiu :).

Anonimiškas rašė...

OMG! Vos nenugriuvau nuo kedės pamačius šiuos piešinius... Jie tokie gražūs... Už pačių dailininkų net gi gražesni,o balsavau už... paskutinį darbą :)

Rennata rašė...

mm.

Domas. rašė...

Visų labai gražūs, bet balsą atidaviau už lams...

Anonimiškas rašė...

Labai, labai gražūs darbai ;) Tiesiog pasaka...
Monika- rašyk tą straipsnį ;)

Domas. rašė...

Taip, Monika, būtinai rašyk tą straipsnį!! ;)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

gaila nespejau issiusti:(
Balsavau uz Syma96

Austa. rašė...

Jatau, kokie gražūs darbai *.*

Austa. rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Dominika rašė...

už Rence10 :DD

Ievūks. rašė...

Aš balsavau už Lams... man jos piešinys labiausiai įtiko :D

Sandruxx rašė...

Man labai buvo sunku išsirinkti:) Bet pabalsavau už paskutinį:) Manau jis vertas daugiausiai:P

Anonimiškas rašė...

Kaip fajnulkai...O ta vaivorykštėė ♥LOVEE ♥syma96 !

renaldziukee rašė...

Balsavau už Syma96.

Vika :) rašė...

Aš žinau kas iškris.. :D
AŠ ! xD

Elzytėė.♥ rašė...

reik dar tokio konkurso, kaip 'baisiausiai piešianti skaitytoja' , aš ten laimėčiau.:D