2011 m. birželio 20 d., pirmadienis

Atostogos?

Sveiki.

Neseniai rašiau prisistatymo laišką, džiūgavau, kad mane priėmė į šį blogą ir buvau pilna įkvėpimo ir to jausmo, kuris stumia rašyti, kurti ir džiaugtis savo darbais, džiuginti kitus.
Daug kartų buvau atėjusi, išėjusi į, iš blogų ir kiekvieną kartą pavargdavau, o idėjos išsekdavo. Tačiau aš niekada nekreipdavau į tai dėmesio ir bandydavau dar kartą, net nepastebėdama, kad man nesiseka. Ir tik dabar supratau, kai eilinį kartą galvojau apie išėjimą, kad man jau seniai viskas krenta iš rankų ir, kad man niekada nebus taip gera ir nuostabu rašyti apie stardollą, apie tas gražias ir išpuoštas lėlytes. Matau, kad mano straipsniai prastėja ir, kad ir kaip stengiuosi nerandu idėjų, o radusi ją neturiu noro jos įgyvendinti.

Nežinau, ką man daryti, nes blogo palikti nenoriu. Tad prašau duoti man iki birželio 30 d. atostogas ir aš nuspręsiu ko aš noriu.

Taigi, iki kol kas (???)

2 komentarai:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

ok,atostogauk,čia tau bus vasaros atostogos :pp

Anonimiškas rašė...

Monika- tx ;D