2011 m. birželio 20 d., pirmadienis

IS_IEVA2, Jūs esate pašalinta.
Jūsų anketą perims kitas žmogus.
(Tie kas nori perimti jos anketą su 20 sd. ir 118 sc. prašome rašyti laišką paštu www.kwick@gmail.com Jums tik reikia įrašyti savo nick'ą. Nes vardo jau nebereikia. Jo reikėjo ik sukurti anketai.)
Taip pat atiduodama anketa Is_Ieva. Ji turi 60 sc. ir 20 sd.,4 starpoint, be to šiandien yra Superstar.

Labai trumpas pranešimas:

Mielos "Išlikimo" dalyvės. Užsukusi į vieną anketą pastebėjau, jog šiandieną būsite Superstar ir gausite 20 st.
Šiais pinigais galima naudotis! :)
Nusipirkite rūbų ir kitų dalykų. Tai padės Jums užduotyse.

P.S. Antuxxxsss, iš kur gavai 40 sd.? Pasikeitei iš sc.? Nes visos po 20 sd. turi.
P.P.S. Wysniux11, kiek matau visai nieko nedarai su savąją anketa.

13 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Aš taip pat gavau 40 sd ir jau seniai juos išleidau ;D

Anonimiškas rašė...

Aaaa... Kiek pastebiu Karolina ir Eglė visiškai nieko nekeičia anketose.

Gerda. :) rašė...

is_ieva2 naudojasi nemokamais daiktais,o tu sakei , kad negalima!

Anonimiškas rašė...

Ė, kas čia vyksta? :DD KOks ča išlikimas?
Tiesiog aš nuo trečiadienio nebuvus prie komo, nežinau kas čia dedas, ir norėčiau sužinot: DD

Dominika rašė...

Konkursas čia :DD
Nueik į savo e.mail'ą ten rasi slaptažodį nuo savo išlikimo anketos.

Ievūks. rašė...

Aš nedalyvauju, nėra laiko.

Indre ♥ rašė...

Gal galiu aš dalyvauti vietoj , aukščiau parašiusios merginos , jog nedalyvauja ?

Meilute_Lt

Anonimiškas rašė...

Elle, koks vardas?
Gerda, tuoj mes išsiaiškinsim :)

Indre ♥ rašė...

Tai negaliu ? Nes tikrai nebūsiu spėjus pirma parašyti laiško , tačiau čia pirma parašiau .
Indrė.

Indre ♥ rašė...

Žinau , žinau įkyrėjau jau, bet laiško į šį paštą , kurį pateikei neleidžia išsiųsti .

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Man yra besu su internetu,be to kazkas mano gmail bande pavokti ir tik dabar pamaciau laiska.

Anonimiškas rašė...

Ok, Indre, sakyk savo nick. Nors man reiks ir tavo email'o veikiančio.
O kraujo sparnai, juk gali ri oer hotmail kokį išsiūsti...
Oi, ne toks el. paštas.
Siūskit
kwick.lt@gmail.com

Indre ♥ rašė...

Meilute_lt , o dėl el.pašto esu parašiusi tau žinutę , pažiūrėk ar gavai , tai su tuo pačiu paštu . ;)