2011 m. gegužės 30 d., pirmadienis

Kiekvienam dalykui yra išeitis,- ir aš ją radau. :)


Labas visiems,
žinau,kad esu visiškai neaktyvi,tik niekam tikusi administratorė. Žinau. Žinau,kad visiems įgriso fono keitimai, bet ruoškitės birželio 1- kitaip nieko nebus. :) Na, bet dabar ne apie tai. iš tiesų per šias dienas daug ką apmąsčiau dėl pačio blog'o,savo veiklos,savo elgesio,savo mąstymo,draugų ir visko kito kas susiję su internetu ir priėmiau žiaurų, bet teisingą nuosprendį.
Nusprendžiau,kad SNP liks. Taigi,jo birželio pirmą aš neuždarysiu, nes pirmiausia man gaila viso laiko kiek čia pradirbau,gaila visų pastangų,galų gale linksmų,liūdnų ir piktų akimirkų.. Gaila tokio dalyko kaip internetinio tinklaraščio pavadinimu SNP.. Ir šiaip supratau daug ką kas yra blogai manyje. Taip, aš esu blogo charakterio. mėgstu užsipulti žmones, bet ne tada,kai jie kalba normaliai ir dabar pabandysiu į kritiką ir viską kitą atsižvelgti iš gerosios pusės, o ne barnių. Tiesiogg.. Nuo jūsų taip pat priklausys mano elgesys, todėl ramiai. :D Ir jeigu rimtai.. Gal ir norėčiau tapti ta draugiška mergaite,kuri buvo prieš metus.. Tiesiog geriau prie manęs nesikabinėti, nes aš to nemėgstu.. Ir visada žinokite mielieji,kad kartais jūs labai įpykdote,todėl niekas nesilaiko viduje ir būna toks didelis boom. Žodžiu pirmiausia pradedant būtent man naują pradžią- atsiprašau tų kuriuos įžeidžiau ir panašiai.. Nors ir jūs kai kurie neesate angeliukai, bet nesvarbu. Todėl kas norėtų su naująja AŠ pabendrauti- moni.xe.xe skaipas. :) Lauksiu tik prisistatykite.

Todėl-
jeigu pasikeisiu aš turėtų pasikeisti ir visi reikalai blog'e. Tad iki birželio 1 NERAŠYSIU tik stebėsiu darbą, o birželio 1 paliksiu stipriausias rašytojas ir paskelbsiu naujų..

Tad tiek norėjau pranešti,
su didžiule ♥ Monika.:)*

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Labai nuoširdžiai parašei. Tik kad apie tavo asmeninį gyvenimą parašyta čia daugiau nei apie SNP ar tavo stardollinį gyvenimą. Bet čia tik smulkmena :)

Elzytėė.♥ rašė...

aa, bijau, kad neliksiu tarp tų 'stipriausių rašytojų' nes taaaip suprastėjau.:D laukiu nesulaukiu Birželio 1d.

Agnytccc :3 rašė...

Am. Pritariu parašiai nuoširdžiai... Bet..

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Anonime- naa. Visos "problemos" yra pagrindine manyje. :D
Elžbieta- liksi,nebijok :D
Agne- bet..?

Elzytėė.♥ rašė...

(yyyyyy) liksmesnį antradienį parei.: *
laukiu pakeitimų.:>

Anonimiškas rašė...

Jaučiu aš tarp tų rašytoju nebeliksiu, nes mano aktyvumas tiesiog tobulas :) Na, bet ką padarysi, bent skaitytoja tada liksiu :)

Anonimiškas rašė...

Aš irgi labai suprastėjau, bet lauksim.

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Aktyvumas ne tiek svarbus,kiek straipsniai, tad panelės (Evelina ir Justina :D) galiu pasakyi,kad tikrai liksit :D*

Agnytccc :3 rašė...

bet nelabai manau kad pasikeisi.