2011 m. gegužės 30 d., pirmadienis

Ką gero galime nusipirkti parduotuvėje "YSL Tribute"?



Sveiki,
Šiandien man gera nuotaika, tad nusiteikusi rašyti jums. Manau, šiandien sulauksite ne vieno mano pranešimo. O kolkas apie naują parduotuvę. Žinau, kad Viktorija ją jau aprašė, bet aš rašysiu apie tai, ką verta ten nusipirkti. Taigi nuotrauka:



Apie rūbus:

1. Šį bliuskutė man patiko labiausiai. Ją galima priderinti prie neilgų sijonų.Labiausiai manau tiktų prie baltų, juodų ir žinoma orandžinių sijonų.
2. Šis sijonas manau, derinasi su visomis spalvomis, kurios nėra labai ryškios. Pavyzdžiui pirmoji orandžinė bliuskutė jau manau, netinka, nes labiau išryškėja pats sijonas, kuris turi su kažkuo derintis. O jei renkatės bliuskutę, tai ji turėtų būti trumpom rankovėm, kad atrodytų labiau vasariška.
3. Ši maikutė man patiko tuom, kad jos gale yra toks kaip kaspinėlis. Ji derinasi su balta, pilka ir juoda spalvomis, bet trumpi sijonai, nemanau, kad čia tiks.
4.5. Šios dvi delninukės labiau derinsis su suknelėm, ir ilgom, ir trumpom. Spalvos suknelių ir iš vis, neturi būti ryškios.
6. Juodas rankinukas, kuris jau nelabai tinka prie ilgos suknelės, derinčiau prie kokių nors džinsų. Taip pat tiktų ir juoda suknelė, bet neilga.
Batus jau patys kaip nors galite priderinti, nes jie derinasi galima sakyti visur.

Šiaip, ši parduotuvė nelabai man patiko. Dar kainos jau netokios ir mielos, bet džiugu, kas stardoll'as įdeda naujų parduotuvių.

Tai tiek :) O jums kas patiko?


J.C.MILY

Komentarų nėra: