2011 m. gegužės 31 d., antradienis

Paruoškime spintą vasarai!

Hi!
Pirma - noriu jus pasveikinti su vasaros pirma, šilta diena, kuri jau bus rytoj. Tikiuosi jūs savo vasarą praleisite prasmingai, linksmai, o ne vien sėdėdami namuose, prie kompiuterio ekrano. Taip pat norėčiau ir pati sau palinkėti to, bei, kad sustiprėčiau rašyme, nes jau ir pati pradėjau galvoti, jog niekur nerašau, bet pastarosiomis dienomis man Monika priminė, jog visgi rašau ir turiu atlikti.. Na, kaip čia pasakius.. Hmm.. Atlikti savo pareigą ir rašyti.
Antra - nežinau ar kam įdomu, ar kam ne, bet man atrodo, kad turiu pasakyti jums kodėl nerašiau visą tą ilgą laiką (Apie 2 mėnesius.. Ojoi.). Todėl ir pasakysiu kas visgi sumaišė man galvą.. Na, iš pradžių tikrai žinojau, kad norėčiau padaryti ką nors iš "išmok piešti", bet tada man iškilo klausimas "ką piešti?", taigi, aš tiesiog stūmiau laiką. Po to pradėjau tinginiauti ir vis teisinausi sakiniu "Neturiu laiko." nors jo buvo į valias. Na, o aną trečiadienį prasiskėliau lūpą ir man tikrai galvoje buvo ne rašymas. Tad, atleiskite už nesklandumus, savo pareigą ruošiuosi atlikti nuo šios dienos, nes atėjo vasara ir ko gero man pagerėjo, o ir gera nuotaika atėjo.
Na ir trečia.. Dabar norėčiau parašyti jums straipsnį tema "Susitvarkyk savo spintą vasarai". Tai štai.. Žinau, kad esu ne tas žmogus kuris domisi mada, bet manau, kad drabužius kuriuos reikia dėvėti vasarą ir kuriuos žiemą, tikrai atskiriu. Tad, pradedam...
1.Pirmas ir pats svarbiausias žingsnis - sudėk šiltus, žieminius rūbus į spintelę, kai kuriuos, kurie tau yra negražus ir manai, kad nenešiosi gali parduoti - taip gausi pinigų, o ir galbūt kažkas kitą sezoną užsidės tavo drabužį. Tačiau nepamiršk ir aksesuarų, tarp jų gali būti visko - ir pirštinių, ir žieminių kepurių, ir panašių dalykų kurių tau tikrai nereiks vasaros sezoną. Tiesiog atsikratyk jų, parduok arba padėk į dėžutę.
    2.Kadangi jau atsikratėte nereikalingų šiltų rūbų, patariu jums padėti į šalį ir tamsesnes sukneles, palaidines, kelnes ir pan. Bet noriu perspėti, jog juodi aksesuarai tik pagyvins jūsų derinuką. Taigi, atsirinkdamos aksesuarus patariu būti atsargioms, juk nežinai kada ko prireiks.
   3. Na ir paskutinis žingsnis, bet ko gero lengviausias. Dabar galite atsirinkti sau nepatinkančius drabužius, aksesuarus ir įdėti į dėžutę ar parduoti. 
NEMADINGA
Matote šiuos šalikėlius kairėje pusėje? Aišku, kad matote.. Tai štai. Noriu pranešti, kad tokie yra jau gana seniai nebemadingi ir aprengdama lėlę tokiais šalikėliais jūs neatrodysite geriau. Taip pat noriu pranešti, kad su tokiais tikrai būtų karšta ir neapkraukite savo lėlės. Ypač dabar, juk šiuo metu vasaros karštesnės nei anksčiau. Pasigailėkite jų! O jei jau esat geležinės širdies ir vistiek apkrausite lėlę šiais daiktais tai bent žiūrėkite su kuo derinate. Visgi, šalikėliai prideda žaismingumo, o su laisvo stiliaus vasarine suknele jie jokiu būdu nederės.
PROBLEMA SU DŽINSAIS
Nežinau ar jums ištiko tokia problema ar ne, bet bent jau man buvo iškilusi problema dėl džinsu.. Tiesiog sukau galvą ar juos dėti prie žieminių drabužių ar palikti su vasariniais. Taigi, turiu jums atsakymą į šią mįslę - kadangi šiuo metu yra madingas šviesus džinsas, palikite šviesesnius džinsus, jie ir gražiai dera prie švelnių spalvų palaidinių, bet gali derėti ir prie naktinio klubo stiliaus palaidinukių. Aišku, čia tik patarimas, darykite kaip norite, bet aš jums siūlau šią vasarą nedėvėti tamsių spalvų rūbų.

DĖMESIO!
Jei norite, kad jūsų spinta atrodytų madingai ir gražiai - nepakanka vien savo drabužių išsirušiuoti. Reikia susitvarkyti ją. Šortukai prie šortukų, maikutės prie maikučių, bateliai prie batelių, diržiukai prie diržiukų ir pan.

P.S. nebūtina išvis tos spintos tvakyti. Tik siūlau, nes taip lengviau bus susirasti kokį daiktą. :)

12 komentarų:

Rugilė :Dp* rašė...

Siandien dar tik 31 geguzes o,ne birzelio 1

Goda rašė...

Chi.Man visai gerai,kadangi pas mane viskas storage sudėta,tai nėra ko tvarkyti:)

Goda rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Rugiliux, ačiū už pastabą, jau pataisiau. Man matyt rimtai susisuko protas nuo vasaros. :D
Godytea08miss, šaunu tuomet. :))

Elzytėė.♥ rašė...

aš tai nieko nekeičiu, nes kartais prireikia tų rūbų.:D

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Aš tai kaip kartais.. Vieną kartą pakeičiu, kitą ne.. Visaip man būna. :DDD

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

Labai patiko straipsnis :)
Aš tai nesitvarkau, nes labai, labai tingių, be to, jai įsidėčiau tuos drabužius, ir tai vėliau užmirščiau ir išsiimt :D

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Evv, ačiū. Manau daugelis ir nesitvarko tų spintų, tarp jų ir aš, bet tiesiog užsimaniau atlikti tradicinį "tvarkyk spintą" straipsnelį. :))

Eglė rašė...

Gaila, kad toks jau buvo anksčiau ;DD Bet nieko. Gal kas nematė. O šeip aš labai prieštarauju, kad nereik tamsių rūbų renktis. Pavyzdžiui juoda ir pilka mano stardoll pagrindinės spalvos. Tai lėlei tikrai nepasidarys karšta

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Na aš gi nesakau, kad būtina taip. Man irgi patinka tamsios spalvos, bet tiesiog sakau, kad šviesios madingos.

mcneslee rašė...

v8u56c0f24 t4n44g3l89 h3e38y6w17 l5n69h3e13 w1t02m2w61 l2i53e2q80