2011 m. gegužės 30 d., pirmadienis

Sudie,- ištariau aš tyliai.



Sveikinuosi su jumis paskutinį kartą...,

galvojau ar išeiti tyliai paspaudus mygtuką, ar kažką brūkštelti Monikai. O gal geriau parašysiu jums atsisveikinimo laiškelį. Juk malonu žinoti, kad jūs man rūpite ir noriu pasakyti sudie...

Žinot, degiau noru rašyti rašyti ir rašyti, bet laikui bėgant atsibodo... Pabuvau tikrai labai trumpai, bet tikiuosi jums patikau, jums patiko mano "rašliavos". Tikrų straipsnių parašiau mažai, bet dar kada nors gal ir susitiksim, tad...

Žinot, atsisveikinu prieš dieną, likusią iki mano gimtadienio. Rytoj, jau bus 13, tad norisi kažkokios naujos pradžios. Ir kaip tik išeinu. Tačiau tikiuosi, kad tai man bus tik į naudą. Mažiau sėdėsiu prie kompiuterio, geriau suversiu kokį papuošaliuką iš karoliukų ar paskaitysiu knygą. Baigsiu siuvinėti paveiksliuką ir nupiešiu nuostabią atvirutę mamai. Tiesiog labiau džiaugsiuosi gyvenimu!

Dar noriu pasakyti, kad NIEKAD NIEKAD nepasiduotumėt, kad ir kaip jums būtų sunku. Aš be galo mėgstu tokį posakį: "VISADA YRA IŠEITIS". Vadovaukitės tuo gyvenime. Dar turiu daug ką pasakyti... Pradėkit susirašinėt tikrais laiškais, patikėkit, tai nuostabu! Rašykit dienoraštį, valgykit daug ledų, maudykitės šiltame vandenyje, nusipirkit kokį žurnaliuką ir išeikite į kiemą jį paskaityti. Džiaukitės, kad gyvenate!!!



...Niekad jūsų nepamiršiu...
...Su meile...

...Aušrinė...

9 komentarai:

Agnytccc :3 rašė...

;(

Anonimiškas rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Elzytėė.♥ rašė...

gaila.:<<

Anonimiškas rašė...

Labai gaila :(

Sandruxx rašė...

Neišeik:( Pasiilgsiu:) Man taip patiko tavo įdomūs, rišlūs ir suprantami sakiniai....
Pasiilgsiu;*

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Kaip bus liūdna be tavęs. Na, bet aš už tai, jog tu pradėtum gyventi, džiaugtis vasara ir nepraleisti likusio gyvenimo prie kompiuterio. Tikiuosi gerai praleisi laiką. :)

yanmaneee rašė...

air force 1
kyrie shoes
vans shoes
moncler
kyrie 5 shoes
golden goose
christian louboutin shoes
yeezy boost 350
ralph lauren uk
golden goose

shetheson rašė...

o4k87w5p33 k9g77x2s70 j5l06d5t56 e9i44d0h96 j0c74f3e60 m3o41u3k05

sosa rašė...

r4d58h9v45 u4b07w9y62 i1o89f5v32 o7i60c8t65 u5l23b6j76 w1k23i9z53