2011 m. gegužės 30 d., pirmadienis

Gatvės piešiniai


Sveiki.
Taigi, čia rašau aš. Kaip reikalai? Grįžusi iš mokyklos po gana sunkios dienos nusprendžiau jums parašyti straipsniuką. O vėliau turėsiu eiti kepti vaflius, nes rytoj mes mokykloje juos pardavinėsime, kad surinktume lėšų vaikams iš globos namų.
-------------------------------------------

Mes įpratę matyti meną perteikiamą popieriuje, ant sienų, bet ar kas nors iš mūsų girdėjo apie meną gatvėje? Taip, taip, jus gerai supratote, kalbu apie mena šaligatvyje.
Šio meno pradininkas, tai Kurtas Wenneris. Dailininkas pasakoja, kad piešti gatvėse jį pastūmėjo senovės piešiniai.
Dabar mes galime pamatyti nemažai šio žanro dailininkų, tačiau originaliausi, geriausi ir kruopščiausi darbai atliekami tik šio nuostabaus meno įkūrėjo. Na ir štai jo keli kūriniai:




Tekstas: mano
Paveikslai: focset
------------------------------------------
Toks trumputis gavosi straipsnis, bet aš labai skubu. Tikiuosi, kad jums patiko :)
Galbūt (pabrėžiu, galbūt) šiandien jums dar parašysiu su rubrika ,,Stiliaus kaita''.

Edita

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Oho, jau senai mačiau šiuos piešinius... Labai patiko, tik galėjai daugiau aprašyt :)

Dianolita rašė...

Super duper

cyplionok rašė...

Man rodos šis straipsnys buvo kažkada jau...Arba aš kažką maišau :DD

Anonimiškas rašė...

Evv- ačiū, na taip galėjau daugiau parašyti, bet labai skubėjau.
Dianolita- ačiū.
cyplionok- apie šį meną gal ir kas nors rašė, bet šio straipsnio čia tikrai nebuvo :D

Elzytėė.♥ rašė...

aa, paskutinis piešinukas.(hhh)
patiko.:)