2011 m. balandžio 29 d., penktadienis

Rašymas keičia žmogų.

Laba,
kažkaip jaučiuosi 'pasikeitusi' ne savyje, o savo rašyme... Nežinau dėl ko rašau, na gal šiaip, o gal ne.. Jai jums nepatiko pradžia šio straipsnio - neskaitykit, ačiū.
Esu rašiusi daug blogg'uose, kai visi mes. Net keliuose žinamuose - SNT, SNA. Kiekvienos mergaitės svajone turbūt buvo kažkada rašyti į SNT dienoraštį, aišku ir mano.. Buvau paprasta, dešimt metų (o gal daugiau.) turinti mergaitė. Turėjau lakią vaizduotę, dė kurios sugebėjau rašyti SNT, buvau 'bandomoji' rašytoja, Ievai patiko mano straipsnių pavadinimai, jie jai patiko na ir turbūt ji pamanė, kad su įdomiais pavadinimais - įdomios temos ir man pavyko gauti kelias dienas,o gal kelias savaites rašymo. Aišku gavau daug kritikos, nes nebuvau pasiruošusi rašyti tokiam... Daug skaitytojų turinčiame dienoraštyje, stengiausi visus sudominti, rašyti be klaidų, bet pastangos buvo veltui - aš pradžioje mažai ką sudominau.. Ilgai nieko nerašiau, bet norėjau ir parašiau Monikai ar galiu rašyti jos dienoraštyje. Tada jau buvau pasiruošusi būti 'rimta rašytoja' sudominti visus ir man pavyko... Labai ačiū SNP komandai, skaitytojams, kad dar leidžiat man rašyti, t.y - nesmerkiat, nevarot. Manau jai pavyks ir ilgiau rašysiu.Na, o kokia tavo patirtis, kur tu rašei, ar pasikeitė tavo rašyba? Papasakok, įdomiausias istorijos pasirodys SNP, o gal net Monikai jos patiks ir ji jus pakvies rašyti? Juk viskas yra realu.

Laukiu jūsų istorijų -
elzbietasnp@gmail.com