2011 m. balandžio 29 d., penktadienis


Sveiki. Įkeliu labai trumpą pranešimą. Noriu paklausti ar jūs norite straipsnio apie Karališkas Keitės ir Viljamo (rašau Lietuviškai) vestuves? Ar domina faktai bei vestuvių eiga? Jei taip šiandien vakare parašysiu straipsnį.
P.S. geros dienos :)

Eglė.

24 komentarai:

cyplionok rašė...

noriu :)

Simona rašė...

manęs tai nedomina

Eglė rašė...

Tik galiu pasakyt, kad pasakosiu ir apie suknelę, akimirkas, pastebėtas klaidas ir pan. Nemanau, kad visus tai domina, bet mane pavergė.
Viską stengsiuosi perteigti kitiems suprantama kalba. (:D)

Nida rašė...

Na, kadangi aš beveik viską mačiau, man nelabai būtų įdomu. Bet mielai perskaityčiau apie tai straipsnį. :)

Eglė rašė...

aš tai mačiau tik grįžus išmokyklos paie 13:30

Anonimiškas rašė...

Labai labai labai labai noriu, jei ir klaidas vestuvių parašysi :DDD

Nida rašė...

Pas mus mokkloj buvo televizorius įjungtas (wow!) ir rodė vestuves :DD Mokytojos pasistačiusios suoliuką ir žiūri.

Anonimiškas rašė...

NOrs grįžau 12h, nežėjau. Neįdomuu. : DD

Anonimiškas rašė...

Tikrai nedomina :D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

as ne viska maciau,nes uzmigau:D
Siaip noreciau:)
(sorry,kad ne lietuviskos raides)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

man jie abu tokieee gražūs :D Žiūrėjau filmą apie juos (bet patį galą) tai fainą...O šiaip per tv nelabai įdomu,jei matyčiau realybėj tai tai būtų wow :D Spėju sesė stebėjo,gatvėse,nes nėr prisijungus ir kažką rašė.. :DD O šiaip gal norėčiau :) Dar tos vestuvės nuobodu,nes pradžioj kažkur dvi valandas rodė svečius tai... Tik žiūrėjau kur juos jau tuokė,kai žiedus uždėjo,tai taip cute :DD

Gintarė rašė...

Tas William man panašus šitoj nuotraukoj į tą vieną dainininką iš buvusių patrulių :D

Sandruxx rašė...

Norėčiau:)) Aš taip pat ne viską mačiau, nes lauke pjoviau žolę;D

..Ernesta.. rašė...

Jau viską mačiau, ir klaidas, ir suknelę, ir žinau kas suknelės dizainerė, ir iš kokių ji mados namų, visas smulkmenas išsigilinau ir manau, kad straipsnio nereikia (bent jau man), tačiau matau, kad čia labai daug įvairių nuomonių, tad gal padaryk balsavimą, tuomet bus aišku reikės straipsnio, ar ne.

Agnė ♥ rašė...

Nedomina. Šiaip aš tas vestuves mačiau (iki galo) ir jos man įspūdžio nepadarė.

Anonimiškas rašė...

Man tai buvo labai įspudinga, ne kiekvieną dieną tokį vaizdą pamatysi, tuo labiau tiesiogiai.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Joo :D Norėčiau pamatyt realybėj ;D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Ehh sesė nėjo ;D Nes ten buvo apie milijoną žmonių taii ;D

Zujkis♥ rašė...

Neįdomu ;]

cyplionok rašė...

O man įdomu.

Anonimiškas rašė...

Taip įdomiai žiūrėjau, kad net nuotaika pakilo, stoviu prieš televižoriu ir šypsaus, kaip kokia durnelė.:D

cyplionok rašė...

:DDDD

Sandruxx rašė...

Aš mačiau tik tą dalį kai buvo bažnyčioj turbūt;DD

Viiktorija :* rašė...

Noriu