2011 m. balandžio 29 d., penktadienis

Kambarių komentarai su... Wysniux11

Sveiki,
pagaliau atėjo - penktadienis. Kaip savaite? Kaip šita diena? O dabar aš vėl komentuosiu, rašytojos Eglės kambarį. Kodėl jos, o ne Augustes? Augustė prašė - pagrindinio kambario komentarų, o jis tadam - tuščias, tai ką man sakyt - pridėk tą, tą ir tą? Ne... Ačiū...




Wysniux11
Tu manęs prašei visų kambarių, atleisk, tiesiog patingėjau rašyti visus.. Išsirinkti buvo ne taip lengva, nes visi kambariai traukė dėmesį, bet buvo kažkaip na... Savaip neužbaigti - kažko kiekvienam trūko. O šitas man pasirodė pakankamai užbaigtas. Šiek tiek sutalpinau jį, nes negalėjau nufotografuoti.
Šitame kambaryje man kažkas labai patiko.. Konkrečiai nežinau... Gal tos spalvos - tokios jaukios, švelnios, kuris tinka miegamojo atmosferoje, gal tie daigtai, kurių ne daug ir, ne mažai, jų užtenka - neperkrautas kambarys. O tie paveikslai lyg išduoda, kad tu duomiesi mada. Bet yra daigtų - kuriuos pakeisčiau ir kuriuos išvis pašalinčiau iš šito kambario :
tą kaukolė, švytinti, rožinė - jos tikrai nereikia (ji šiaip stovi kitoje pusėje, bet pom) ji tik gadina kambarį, gal todėl, kad kambaryje nėra kaukolių kitų, rožinių spalvų.
Tą gėlė iš kairės toka netikra ir nelabai primenanti gėlę, nū kažkas vazoje... Jį aš arba pakeisčiau smulkesnių daigtų, tik nežinau kuom.. Gal tuo gulinčiu šuniuku (buldogas rodos) arba iš vis jį išmesčiau, man jis nelabai 'į temą'.



Krėslo pagalvėlė - jos tikrai nereik, nupirk kitokią pagalvę, arba iš vis nereik jų, padėk kavos puodelį vietoj pagalvės.Kaustukų nėra, pliusai tai visas tavo kambarys tikras pliusas, o minusų.. Na juk pasakiau ko nereik.:)



Savo eilės laukia :
Meda_Kiss bet kurį
Svile2 kur yra
sandruxx pagrindinį
Marka 238 pagrindinis kambarys


zuiQis - antra kambari


cyplionok- pagrindinį kambarį


Gwwen007
viktucka bet kurį


Registruotis galima.

12 komentarų:

Sandruxx rašė...

Labai labai patiko:)

Elzytėė.♥ rašė...

labai, labai smagu.:)

cyplionok rašė...

noriu :)
cyplionok- pagrindinį kambarį :)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

zuiQis - antra kambari

Elzytėė.♥ rašė...

zuiQis - pirmo aukšto, iš kairės?

Gintarė rašė...

Man irgi pagrindinį kambarį :)

Sandruxx rašė...

Laukiu savo eilės;D

Karolė :3 ♥ rašė...

viktucka

Komentuok kurį nori :D

Zujkis♥ rašė...

Laaabaaai patiiikooo :]]

Elzytėė.♥ rašė...

laaaabaaaai smagu.:)

Orbit* rašė...

Milinutikas123
Tą, kuriame esu :)

Dominyka ♥ rašė...

pagrindinį dominiki98