2011 m. balandžio 28 d., ketvirtadienis

PPQ išpardavimas

Sveiki.
Dabar starplazoje vis vyksta kažkokios parduotuvės rūbų išpardavimai,šį kartą tai pasiekė ir PPQ.
Tikrai rūbų ten daug verta įsigyti,tad nedelskite kol baigsis išpardavimas.
Kainos siekia iki 20sd,tai labai pigiai mano manymu...
Pati įsigijau porą rūbų,gal dar prie progos įsigysiu...


Taigi skubėkite.
Atsiprašau už "nieką"
Norėjau pranešti.



16 komentarų:

Zujkis♥ rašė...

Nieko nepirksiu ;]

Viiktorija :* rašė...

Pirkčiau... ;(

Viiktorija :* rašė...

Pirkčiau... ;(

Viiktorija :* rašė...

Bet man nerodo...

Anonimiškas rašė...

:O geras...
Na vis dėl to gaila pinigų... ;D

Mingailė rašė...

man ir nerodo

Anonimiškas rašė...

Jau nesamonė :OO

Nida rašė...

Man taip pat nerodo, nors rūbų čia yra visai gražių... :) Bet aš vis tiek negalėčiau pirkt.

cyplionok rašė...

gaila kad negaliu pirkt :(

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

man jokio ispardavimo nerodo:D

Monika rašė...

kaip suprast?

Anonimiškas rašė...

Nesupratau,nesamonė tada :O kaip čia yra...

Ugnė rašė...

Išleidau nemažai sd ant jų, nes visgi 50 proc. nuolaida :3

P.S. Sale tiktai Stardoll royality nariams -.-'

Anonimiškas rašė...

Kainavo brangiai, akcija ir vistiek manau, brangu :D Nusipirkau kelis daiktus.

Anonimiškas rašė...

Ugne - taip ir maniau... :D

Sandruxx rašė...

Pirkčiau, bet negaliu:(