2011 m. balandžio 28 d., ketvirtadienis

Sveiki. Šiandien man buvo tik keturios pamokos (yay) todėl taip "anksti" rašau. Veliau tikriausiai nebe parašysiu, nes man koncertas. Tuo pačiu noriu pasveikinti naujas rašytojas. Tikiuosi gerai sutarsime. Kaip minėjau parodykit savo tikruosius veidus. Ar jūs geros rašytojos, ar tik gražiai kalbančios panelės..
Beje naujas sezonas, nauji veidai. (:D) Viskas kai kam buvo tikrai netikėta.

Aš sugalvojau tokią kaip ir.. rubriką. Ji skirta visiems išsakyti savo nuomonę. Skiriama tema. Užduodami klausimai. Kartais žodžiu(paprastai čia surašau klausimus), o kartais kaip apklausos. (balsavimo lentelės, arba apklausiamieji testai) Tikiuosi bus įdomu kartu padiskutuoti.

Iškart pradedu rubriką. Norėjau apie tai rašyti straipsnį, bet per daug nuvalkiota temą kaip straipsniui.
Taigi ar "elitas" (ir stardoll jei jūsų nuomone toks egzistuoja ir gyvenime) yra privilegija ar "našta"?

Kas yra elitas? sociologijoje bei bendrąja prasme vadinama santykinai nedidelė dominuojanti visuomenės grupė, kuriai būdingi tam tikri išskirtiniai bruožai, savybės, ir kuri suvokia save kaip dominuojančią visuomenėje grupę šių savybių pagrindu. Buitinėje kalboje ir publicistikoje „elitas“ Lietuvoje dažnai tapatinamas su turtingiausia visuomenės dalimi. Kartais skiriami „funkciniai elitai“ ir „valdžios arba valdantys elitai“.

Indo imta iš Vikipedijos.
Mano nuomonė: Elitas ne visada sugadina žmogų. Jis yra toks kaip ir tu tik, kažkuo labiau privilegijuotas nei kiti. Bet niekas nepaneigs , kad jei sieksi gali ir tu tapti žmogumi iš elitinio tarpo.
Pažįstu keletą žmonių ir stardoll'o elito kurie bendrauja su manimi kaip su sau lygia. Nors neesu nei elitas, nei įžymybė (o gal tai tas pats?) . Rašiau ir į įžymius blog'us ir bendravau su įtakingais "vaikais", bet tas nepakeitė nei manęs nei mano statuso.
Drąsiai galiu teigti , kad kalės ir raganos iš "elito" yra tikrai geros pašnekovės ( ne visos) . Joms nerūpi kaip tu atrodai, ar kiek laiko žaidi. Jos irgi nori turėti draugų, o ne padlaižūnų. Aišku yra ir tokių žmonių kurie nuo to laiko kai tapo elitu skraido padebesiais ir savo krituliais traiško varguolius (:D) .
Elitas pasaulyje. Tai jau tapęs normaliu reiškiniu dalykas. Kai pensininkas gauna 400-800Lt. pensijos kažkoks išpampęs senis priiminėdamas sau reikalingus įstatymus gauna 23000lt.
Ar taip teisinga. Tikriausiai
2/3 iš jų kai ėjo į valdžia sakė "Tarnausiu tėvynei. Darysiu viską, kad jei būtų geriau. Pakeisiu seimą ir išnaikinsiu viską kas kenkia pensininkams , bei jaunoms šeimoms" . Kur gi ne.. Jau pirmą dieną jie viską pamiršo. Tai vienas iš elito tipų.
Kitas elito tipas yra garsenybės. Milijonai sąskaitoje, baseinai kieme. Šimtatūkstantinės kelionės. Kai išgirsti tik pagalvoji - , kad man kas taip duotų. Jie yra rodomi, per televizorių, apie juos rašo laikraščiai bei žurnalai. Manau tai yra elitas.

Išsakiau savo nuomonę, o dabar
man ir kitiems rūpi tavo nuomonė. (šie atsakymai tikrai neprivalomi)
Į visus klausimus atsakyti nebūtina.


Tavo nuomone ar elitas egzistuoja?

Jei taip ar tiki Stardoll.com elitu?

Ar pati(pats) esi patyręs elito skonį?

Taigi ar elitas našta ar privilegija?

Ar tau patinka elito žmonės ir tu manai, kad jie tokie patys?

Galbūt manai, kad jie/jos tik gyvatės?
Komentaruose galite padiskutuoti ir kitais klausimais.

Eglė.











14 komentarų:

Zujkis♥ rašė...

Cool straipsnis ;] respect ;]

Anonimiškas rašė...

Patiko (:
Beje galima kelti savo vardo korteles? :/

Viiktorija :* rašė...

Straipsnis patiko. :)
Puikiai rašai. :)

Simona rašė...

Toks jausmas, kad straipsnio (nelabai tokiu pavadinčiau) esmė buvo pagirt "elitą", bei pasigirt pačiai, kad bendrauji su tokiais žmonėmis. Bent jau tavo nuomonės pirmojoje pastraipoje taip pasirodė.
Pradžia buvo visai gera, bet kuo toliau, tuo ... :D
No offence, just my opinion

Nida rašė...

Oki, straipsnis labai geras, o dabar pabandysiu atsakyti į klausimus:
1. Mano nuomone, elitas tikrai yra.
2. Hm, mano manymu kai kur jis tikrai yra.
3. Eee, tikriausiai ne. Iš tikrųjų ne. :D
4. Našta, kai žmogus tuo didžiuojasi, žiūri į žmones tik iš aukštai. O, žinoma, privilegija, kai esi elitas, bet bendrauji ir su "paprastais", kaip dažnai girdžiu - mirtingaisiais. :DD
5. Elito žmonės man nei patinka, nei nepatinka. Visus žmones aš vertinu vienodai. Nesvarbu, ar tu apsirengęs iš skuduryno, ar nešioji "Gucci" ir t.t. Na, čia tikrovėje... O stardoll'e - ar esi ss, ar nonss ir pan. :)
6. Ne, tikrai ne! :D

Nida rašė...

Bet čia tik MANO nuomonė, neiteiskite manęs, jei mūsų nuomonės, deja, nesutampa :)

Nida rašė...

neteiskite*

cyplionok rašė...

geras straipsns :)

cyplionok rašė...

straipsnis*

Eglė rašė...

Parašiau pradžioj jei neklystu , kad aš to nelabai pavadinčiau straipsniu.
O elito aš negyriau. Norėjau įnešti kažką naujo, nes rašoma tik apie tai, kad blogas yra elitas, bet pamirštame ir geras savybes.
Pasigirti tikrai nenorėjau. Man tai nebudinga. Jei girčiausi būčiau parašius ir nick'us .

Diema rašė...

Puikus straipsnis:)

Anonimiškas rašė...

Patiko straipsnis ir taip pat patiko, kad išsakai savo nuomonę :)

Anonimiškas rašė...

Atsakau į klausymus :
1. Elitas egzistuoja ;]
2. Stardoll.com elitu tirkai netikiu ;]
3.Esu patyrus ir kolkas dar tokia esu ;]
4.Man patinka elito žmonės, nes jie šiaip irgi paprasti kaip ir visi išskyrus tie kurie galvoja '' oj aš ELITAS dabar aš viesiem busiu kalė ir pnš.''

Sandruxx rašė...

Labai patiko:)