2011 m. balandžio 28 d., ketvirtadienis

'Kambarių komentarai' su... Gabi_118

Sveiki,
kaip einas? Už langų saulute, šilta... Pasinaudokit mano patarimu - išeikit su draugais kieman. Aš tai šiandien negalėsiu, teatras (lankau) o po jo būnų pavargus... Na tokios stoteles. Dabar prie mano 'šviežios' temos.



Gabi_118




Agnė laukia komentarų apie savo kambarį. Ji pasirinko - virtuvę. Virtuve yra banali, paprasta, nei kažkuo ypatinga, nei kažkuo išskirtine, bet tai nereiškia, kad ji prasta. Neturiu labai daug ką sakyt, tad einu prie klausymų, pliusiukų, minusiukų ir aišku - pasiūlymų.
Pliusai - suderintos spalvos ir geri, tinkami baldai (beveik visi)
Minusai - tie raudoni tapetai ar kas ten su baltom gėlėm - nereik, juodą stalą pakeisk, nes jis netinka (bent jau man).
Klausymai - ąm... Kiaušiniai, ką jie ten kampe veikia?
Pasiūlymai -padaryk kokias nors gražesnes sienas, nupirk dar kilimų ir padaryk gražias grindis, pakeisk kokius nors baldus, arba juos išmesk iš šito kambario.
Kokia jūsų nuomonė apie kambariuką?




Savo eilės laukia... :



Augustinute pirmo aukšto iš dešinės

wysniux11 bet kurį

Meda_Kiss bet kurį
Svile2 kur yra

sandruxx pagrindinį
Registruotis, dar aišku - galima.



Klausymas - ar patiko tema? Ar rašyti tuos savo pasiūlymus? Ačiū.




Elzė.

6 komentarai:

Zujkis♥ rašė...

Meda_Kiss

Aušrinė ♥ rašė...

Noriu, tą kuriame esu.

Anonimiškas rašė...

Patiko :)

Nida rašė...

Man labai patiko. Žinoma, rašyk.

cyplionok rašė...

Rašyk !

Sandruxx rašė...

aišku rašyk:)