2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

Stardoll mums siūlo


Sveiki dar kartą. Labai noriu rašyti, bet nežinau apie ką. Tad atradau apie ką. Ką tik užėjau į stardoll'ą. Spėkit ką pamačiau? O gi tai, kad stardoll'as rengia naują akciją. Kokia gi ji? Pirma įkelsiu geriau foto, nes vėliau kai įkelsiu ant pabaigos bus neįdomu.


Ką galima spręsti iš paveikslėlio net nepaskaičius apačios? Iš pradžių aš pagalvojau, kad atsirado nauji drabužiai SS, ir, kad jie nemokami. Bet kai paskaičiau tai iš kart supratau. Visi kas pasidarys SS, ar būdami SS pasidarys dar kartą gaus visus šiuos drabužius. Nežinau kiek kartų reikia daryti, kad gautum, bet manau, kad tai puiki mintis privilioti mus, stardoll žaidėjus. Rūbai iš ties pasirodė gražūs. Tokie pavasariškį... Labai patiko pirma, antra, trečia, ketvirta ir paskutinė suknelės. Tuomet tas kaspinas ir batai. Turbūt man pritarsite, kad vidurinė (gėlėta) suknelė iš ties pati pavasariškiausia. O kuri jums? Aš turbūt darysiuos SS , nes labai noriu šių drabužių, man jie tokie gražūs! Bet nežinau ar ką pasakiau tą ir padarysiu, nes pastaruoju metu jis man atsibodo. O jums dar neatsibodo? Nieko neujo, nervina mane tai... 

O ar jūs darysitės SS dėl šių rūbų? Pasakykite komentaruose savo nuomonę. 

P.S ir vėl klausiu to paties, apie ką norit pranešimų? 



8 komentarai:

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

SS sakysiuos,bet ne dėl šių rūbų,o šeip jie gražūs :)

Anonimiškas rašė...

Aš tau užsisakiau ir negavau :I

Anonimiškas rašė...

Net nežinau, man kažkaip jie nelabai gražūs, nebent visai nieko tokia mėlyna iš kairės pusės 3 suknelė.

Anonimiškas rašė...

Kiekvienam savas skonis :)

|| Brenda rašė...

Gavau šimtą sd:DDDDDDDDd
xDDDDDDDDDDDDDD PAsinaudokti tuo ''O'' lentele

cyplionok rašė...

Rubus ir +100 dienu gaunama tik uzsisakius menesiui ss uz 7.96LT (per banka)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Nesisakysiu del tokiu rubu...

Sandruxx rašė...

Na tikrai pritariu tau Karolina:))