2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

Spoiler'iai


Sveiki. Pagaliau laisvesnė diena. Aišku reikia eit į treniruotę, nes šeštadienį varžybos, bet labai tingių, tad pasidarau laisvadienį. Kaip jums sekėsi šiandien? Man tai mokykloje buvo tik 4 pamokos, bet tarp dviejų nebuvau, nes amberstar! Jės! Rusų išsisukau. Koks mums nuotykis buvo. Juokinga net atsimint. Na gerai, žinau, kad Monika įdėjo spoiler'ius, bet aš jų radau daug daugiau, tad nieko nelaukdama dedu.


Kaip matot iš čia jau kai kas atsiradę, bet dar ne viskas. Kaip matote, yra Sharpay's plakatas, šuniukas, lūpdažis, dėžutė ir maišelis. Na, atvirai pasakius jie manęs nesužavėjo, kažkaip nelabai, bet labai patiko lūpdažis (jis jau yra, ir dar free!) Toliau yra jūros gyventojų, jie man patiko, pasirodė tokie mieli! Labai gražūs veideliai, lengvai atrodo pridekoruojami. Nežinau ar jie bus mokami ar ne, bet jei bus mokami ir dar non ss, tai tikrai pirksiu!


Čia irgi Sharpay's spoiler'iai. Man labai patiko suknelės, rankinė, aukštakulniai. Jie labai dailiai atrodo, kai kas gal jau matė, bet juos jau galima pasidaryti nemokamai, iš ties jie man labai patiko, tad tikiuosi pasidaryti. Derinti sukneles manau reiktu prie kitų rožinių rūbų. Nebent dar galit uždėt baltas pėdkelnes, ar auskarus. Na žodžiu jūsų fantazija.  


Čia jau labai vasariški! Nežinau, kada jie atsiras, bet tikrai nepirksiu pirmoje eilutėje esančių drabužių. Man jie labai negražūs. O maudymosi kostiumėlis su (kaip jį ten pavadint?) liemenėle ir sijonu labai patiko. Atrodo labai lengvai priderinami, beveik nieko nereikia derinti, jei išsisaugosite suit'e vien su maudymosi kostiumėliu. 


Monika apie tai jau rašė, bet jie irgi prie spoiler'ių, tad reikia aprašyt. Kaip matot jų čia labai daug. Man labai patiko deimantai, jei jie bus prie papuošalų tai galima bus prisidaryt originalių auskarų, vėrinių ir t.t. Kia kur čia yra ir auskarų (bent jau taip atrodo). Čia jie atrodo visai gražiai, bet nežinau kaip atrodys stardoll'ę. Na ir tatuiruotės. Man nepatiko tik tos didelės, atrodo kaip blynai, bet kitos tai wow! Būtinai nusipirksiu kokias kelias jei bus non ss, o jei bus ss teks pasidaryti ss :D O kas jums patiko iš čia?


OMG! Įsimylėjau tuos kaspinėlius. Kokie jie man gražūs! Tokie tikroviški... Būtinai nusipirksiu jei atsiras greitu laiku. Toliau deimantai, na čia kai kurie labai panašūs į auskarus, tad nežinau ar jie bus paprasti deimantai, ar auskarai. Be jie iš ties patraukė mano akį. Tik nesupratau iš kur ta stardoll žvaigždutė. 


Kokios gražios tatuiruotės! Labai man jos patinka, ypač drugelis, drakonas ir tos dvi dešinės tatuiruotės. O kitos dvi man nepatinka, nes kažkaip nelabai gražiai atrodo. Tas delfinas turėtu būti prie kitų vandenyninių gyvūnų. Na, šis man nelabai, bet kai kuriems gal ir gražus :)

Tai tiek apie spoiler'ius. Ko labiausiai laukiate? Gal jau ką nors turite? 

P.S apie ką norėtumėte dar pranešimo? 








5 komentarai:

Mingailė rašė...

Tetiuruotes kaip is kokiu "gumu" ar "traskuciu pakeliu". Sijos ir marskiniai neneralus ! myyliu ir pirksiu .Is prados s/s 2011 !
http://www.style.com/slideshows/2010/fashionshows/S2011RTW/PRADA/RUNWAY/00160m.jpg (sijonas)
http://www.style.com/slideshows/2010/fashionshows/S2011RTW/PRADA/RUNWAY/00180m.jpg (marskiniai)
Sijonas ir virs jo esanti liemenele kazkas nuotabaus, vasaros svajone. is YSL resort 2011
http://www.style.com/slideshows/2010/fashionshows/2011RST/YSLRG/RUNWAY/00150m.jpg (sijonas ir liemenele)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

man drabužiai negražūs;D

tisme rašė...

replica chanel bags ebay louis vuitton replica bags neverfull replica bags 168 mall

shethadys rašė...

official site replica gucci handbags recommended you read replica bags from china his comment is here high replica bags

shete rašė...

replica bags replica hermes bags d8o39x0k06 replica bags in bangkok official website i2j00q5k87 replica gucci bags replica bags vancouver replica bags online pakistan here q0h25j4n60 replica bags seoul