2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

100 MILLION




Sveikučiai.

Stardoll'e 100 milijonų.... Ir stardoll'as padarė nerealią staigmeną...
Viskas nuotraukoje..

Pirmai turėjau 21 sd,o dabar 121 :) Kiekvienas turite gauti 100 sd :)
Beje,stardoll dizainas kiek pasikeitė.... Jei perkatė ss,dar gaunate + 100 dienų...
Čia trumpas pranešimas .

19 komentarų:

klisioke rašė...

Užsisakysiu, tikrai verta del tu +100 dienu. :)

|| Brenda rašė...

:DDDDDDD Gabe aš pirmesnė tau pasakiau:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mingailė rašė...

as paspaidziau kai tame rutulioke buvo 0 ir nieko negavau ! ar gausiu dar ? :((((

Anonimiškas rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

Aš irgi nieko negavau, ir man to rutiuliuko nėra :///

cyplionok rašė...

nieko dar negavau..

Anonimiškas rašė...

Evv - man ir : > Bet gal atsiras, nes vis tik atnaujina dar tik :D
__
1. +100 dienų ss gausite jei užsisakote 12 mėnesių SS.
2. Tie 100 stardoll'eriu galioja tik 48 valandas, paskui jie pradings.

Rugilė :Dp* rašė...

Gerai kad nesisakiau xD

cyplionok rašė...

kaip gaut 100sd?

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Vot kokia žiopla aš ;x Gerai,kad nesisakiau...Beje drabužiai man rodos irgi tik per kortelę sakantis,tegausit :)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

100 sd turi duot pats sd :D

Anonimiškas rašė...

O man neduodą :/// Vis dar

cyplionok rašė...

Jau dave ;D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Ašš turėti 100 SD;O

medute5300 rašė...

As negavau nemokamu sd... ;(((

godute11 rašė...

gavau

Anonimiškas rašė...

Tikrai verta, bet jie parašė, kad tai party, o tai pinigų išleidimas :D O dėl sd, tai dar nesisakiau, bet man patinka 100 dienų ss :PPP

Sandruxx rašė...

wow pamačius nustebau:))Ir labai džiaugiuosi dėl stardoll'o:))smagu turėt 100 SD.;DD

Anonimiškas rašė...

As laukiau 2 dienas, o kaip nera taip nera...Kodel? Gal kas zino?