2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

:)))

Sveikučiai...
Šiandien bandau tapti ncg (gal tapsiu ryt) ir prašau... Prabalsuokit už mane ir mano lelytęęę (antuxxxsss) 5/5... Žinau tai knisa,bet parašykit į mano gb ir aš už jus tikrai atbalsuosiu :) Niekada nieko nesu laimėjusi,tai norėčiau šį kart..
Ačiūū.


P.S Rašau su Monikos leidimu :DD

12 komentarų:

Anonimiškas rašė...

DURNĖ. :DDDDDDDDDDDDDDDDD
P.S> rašau su Monikos leidimu.
Aš leidžiu visoms,jei pasako man,o ne parašo be paklausimo :D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Aššš irgi noriūū;D
Ok prabalsuosiu;)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Pati tu durnė :DDD


Ačiū :D

Anonimiškas rašė...

Okey :DD

|| Brenda rašė...

aš ir:D Mano gymcė:D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Sveikinu :D

Anonimiškas rašė...

Man tai nesunku paspaust kažkokią žvaigždutę :)

..Ernesta.. rašė...

Ir vėl su ta NCG nesąmone, įsikirtot sau į galvą ir vėl nauja gaida prasideda viskas...Kaip man atrodo žema tapt ta NCG, kas iš to? Turėsi taurę? Vieną dieną gausi daugiau pakvietimų iš žmonių su kuriais vistiek nebendrausi? Draugų tarpe galėsi girtis į valias?! Čia jūsų valia, bet žinau, kad jei pasakei taip lengva tai išpildyt nebus..

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Čia tavo nuomonė,ne mano. Iir? Man įdomu,kaip jausiuosi,kas bus..Man tų "draugų" nereikia.Aš nesu pagyrūnė (kurios giriasi),tiesiog ncg norėtu būti kiekvienas (pati žinau,kad norėtum :) ) Ir taip su Harajakulovers nelaimėjome :)

Sandruxx rašė...

Na gerai pabalsuosiu:) pritariu J.C.MILY ar sunku paspaust ta kvailą žvaigždute;DD

Viiktorija :* rašė...

Nu.Pabalsuosiu.

Anonimiškas rašė...

Ok pabalsuosiu bet ir tu pabalsuok :) Mano nik'as ausraAnime