2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

Lengvoji atletika


Sveiki. Aš negaliu būti nerašius kai turiu laisvo laiko. Turbūt visi matėt 100 milijono narių siurprizus, aš mačiau, nes mano sesuo man parodė, gaila, kad aš nieko negavau. Bet gal dar gausiu, o dar neseniai pasidariau SS... Taigi, apie ką aš dabar rašysiu? O gi apie vieną iš sporto šakų : lengvoji atletika. Taigi, aš viską daug maž žinau, nes pati esu lengvaatletė. Tad man nesunku jums papasakoti, ką atletai daro, kokie jų drabužiai ir visą ką reikia padaryti per treniruote. Tikiuosi jus sudominti :) 

_____

Taigi, pradėkime nuo tokio klausima " Kas yra lengvoji  atletika"? Galiu paprastai pasakyti, tai sportas (bėgimas, šokimas į tolį, metimai, rutulio stūmimas, barjerinis šokimas). Turbūt ne daugelis supranta tokį dalyką kaip atletika. Galiu pasakyt, kad man labai patinka lankyti atletikos treniruotes (šiuo metu aptingau). Svarbiausia pasižymėti greitumu. Taip, turbūt ne daugelis merginų yra greitos. Pavyzdžiui man labiausiai sekas šokti į tolį. Nors ir nesu tokia jau žymi sportininkė, bet vis tiek kažką nusimanau. Taigi pradėkime nuo pirmosios treniruotės ( aš parašysiu kokius aš atlieku pratimus prasidedant treniruotei). 
Visų pirma reikia pasidaryti kūno mankštą. Pradėkime nuo galvos, pasukite ją į vieną pusę, veliau į kitą pusę. Veliau paimkite su viena ranka už galvos ir stenkitės su galva priliesti petį. Manau užteks, tai darykite kokius 4 kartus. Toliau rankos, pečiai. Pasukime jas tai į vieną pusę, tai į kitą pusę. Po šio pratimo darykime kitą kuris labai svarbus. Sulenkite abi rankas (turi lygiuoti su krūtine, ir tuomet stumkite jas atgal, į priekį, atgal į priekį (manau, kad nelabai aiškiai, bet vis tiek). Na, o dabar liemuo, turbūt visi žinot kokie yra pratimai, liemens sukimas. Manau nereikia net aiškinti, tuomet kitas pratimas uždėkite rankas ant liemens ir palinkite tai į priekį, tai atgal ir t.t. Na, o dabar pats sunkiausiais dalykas kojos. Paimkite su ranka koją ir stenkitės su koją paliesti pilvą ir tempkite ją kuo aukščiau, tuomet kitą koją ir t.t. Vėliau dar atgal tą patį padaryti. Na, o dabar tupčiukai :DD Manau jie jums labai nepatinka, bet pasistenkite juos padaryti, nes tai labai svarbus dalykas. Kaip ir baigėm pradžiai. Na toliau neaiškinsiu, nes kitus pratimus reikia daryti ant čiužinio, prie sienos ir prie medinių kopėtėlių.  Šiaip tai dabar reikia pasidaryti speciukus, bet kadangi daug kas nelanko tai nereikia. Va dabar jau galite pradėti dirbti, šokti į tolį, bėgti 30m ir t.t. 
Kai jau ruošiatės baigti, tai iš kart negalima visko mesti, reikia apibėgti laisvai du - tris ratus. Nes tuomet jums gali pasidaryti sunkiau, o kai prabėgat raumenis jau jaučia, kad treniruotė baigta. 


Na, o dabar laikas apie aprangą. 
Jeigu dar ne varžybos, jums nereikia trumpų aprangų, ar kokių kitų. Paprasčiausiai tai aptemptos timpos, maikutė, treningas ir kedai (startukai). Apranga turi būti kuo lengvesnė. Ką reiškia lengvesnė? O tai, kad reikia nešioti aptemptus ar kokius kitokius rūbus. Pvz: timpos, jos turi būti aptemptos, na kai darot pratimus tai gali būti ir kelnės, bet vėliau kai bėgat ar šokat turi būti aptemptos timpos. Visą laiką stenkitės treniruotėje būti su treningu ( galima ir su maikute kai bėgi), bent aš tai visą laiką darau su treningu, nes man patogiau. 

Štai kokios timpos :


Aišku jų gali būti visokių ir spalvotų ir paprastų. Bet čia tikros atletikos timpos. Matot, paveikslėlyje jos atrodo labai aptemptos. Tad tokių ir reiktų, aišku galite ir trumpesnes iki kelių, galit iš vis treniruotėje būti su šortais. Su tokiomis galima šiaip ir į varžybas važiuoti. 
Na maikutės nuotraukos nedėsiu, nes galima treniruotėje dėti paprastas.

Treningai:


Na šiaip treningai neturi reikšmės, juos galima dėtis, bet kokius, net ir pačius paprasčiausius. Aišku per varžybas treningo nereikia, nes reikia apšilti tai kam užsikrauti tokią naštą? Čia pavaizduoti vyrukai, bet tokių treningų būna ir moterims.

Kedai:


Čia ne mano kedas :D Šie kedai turi būti spec. Vien dėl to, kad su jais lengviau daryti, aišku gali dėtis ir paprastus, bet jei tu neatsineši kokių startukų tai lėčiau atbėgsi su paprastais. Aš turiu dvejus raudonus ir mėlynus. Šiaip treneris sako, kad mėlyni geresni, bet aš nenoriu jų purvint, tad pasilieku juodesnei dienai. 
Na, o dabar tikro atleto apranga.


Na čia tik viršutinė dalis, apatine pamatysi vėliau. Taip, turbūt pasakysit koks durnius gali su tokiais bėgti? Aišku aš dar su tokia apranga nebėgu, nes man rodos neturim. Bet šiaip su šiomis aprangomis yra lengviau. Kiek mačiau savo amžiaus merginų kurios su tokia aprangą, bet jos buvo jau tikros sportininkės. Tad man su jomis nėra kuo lygintis. O dabar laikas apatinei daliai.


Myliu šiuos startukus! Norėjau pirkt, bet nebebuvo. I'm so sad. Na gerai, turbūt paklausit kas čia per durni batai. N jie nėra jau tokie durni, bet prie jų sunkoka priprasti. Jie yra specialiai skirti bėgimui, šokti į tolį ir t.t. Tie vynukai esantys priekyje visą tą darbą ir padaro. Savo vaizduotėje nuimkite juos ir pamatysite, kad tai paprasti kedai. Man šie žiauriai gražūs. Gaila, kad nėra mano mieste tokių, labai sunku rast nusipirkt, pati sportuoju su nelabai gražiais (treneris davė). 

Turbūt jau atsibodo mano kalbos, gal jums buvo ir neįdomu, bet aš norėjau su jumis pasidalinti, bent biški tuo.  Ypač kai nežinojau apie ką rašyti. Mankštą kur pasakiau (na kur prieš treniruote reikia daryti) galit daryt kiekvieną rytą, numesite kelis kylus. Šiaip labai gerai yra tempimo pratimai, bet ką aš čia kalbu, vėl rašysiu ilgiausia straipsnį. Apie ką norite sužinot dar? 

10 komentarų:

cyplionok rašė...

Lankiau lengvaja atletika ;D
p.s Patiko straipsnis :)

Anonimiškas rašė...

Straipsnis tikrai įdomus, tik žiauriai ilgas. Btw, šaunuolė <3*

Goda rašė...

Ooooosiaip as tai atlete:)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Staripsnis ilgokas,bet taip patiko:)

Anonimiškas rašė...

Dėkui, labai stengiaus. Galvojau, kad per trumpas :DD

Anonimiškas rašė...

Straipsnis patiko, o labiausiai tai, kad daug parašiai :D Šian dar kaip tik galvojau apie atletiką, bet nežinau kodėl :D

..Ernesta.. rašė...

Ilgas, bet skaitėsi greitai, nes buvo laabai įdomu :)

Anonimiškas rašė...

Stengiausi :}}

Sandruxx rašė...

Labai labai įdomus, gražus, ilgas ir begalo kruopštus straipsnis:))

treningai moterims rašė...

na tikrai neblogai padirbėjus, dėkui už pažintį su lengvaja atletika ir jos ypatumais :)