2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

Mano rubrikos,rubrikėlės.. Ačiūūū :**

Labutis,
kaip matote aš pasireiškiu tik ne dieną, o pagrinde vakarais. Na, bet kadangi jau pasirodžiau,
norėčiau aprašyti gan trumpai vieną man naują rubriką kurią pradedu nuo šiol vesti.. Tiesa, tokią kaip makiažo pamokėlė tęsiu toliau,tik šią savaitę nepažadu,kad įkelsiu,kadangi mama namie, aš "PAMOKŲ REIKALAIS". Tad pirmiausia pradėsiu nuo lyg ir vedamos rubrikos kuri yra nauja MAN, bet ne nauja šio blog'o skaitytojams..

Kalendorius- šią rubriką,kai rašė Milda vedė čia. Tad vakar aš atsiklausiau jos leidimo ir nuo dabar šią rubriką vesiu aš. Didžiulis AČIŪ Mildai kuri leido man ją vesti.. Be to,jos jei ką stardoll'e jau nesutiksite.. Ji jį metė,kadangi jam neturi laiko,o nuo šiol,jos anketa yra pas mane.. :) Tad šią rubriką pradėsiu jau šiandien ir manau jau labai greitai..

Taip pat matėte pavadinime - AČIŪ.
Didžiulis ačiū toms rašytojoms kurios šiandien pasirodė, taip pat ypatingai ačiū Evelinai,kuri savo straipsniais bent jau mane labai nudžiugino,taip pat Radvilei,kad ji grįžta prie darbo.. Ačiū jums!

Tik tiek norėjau pranešti,
o dabar metas prie darbo. :)

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Nėra už ką juk tai mano darbas :) Labai lauksiu kalendoriaus. :)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Tavo Tavo;D

Sandruxx rašė...

Aha:)

..Ernesta.. rašė...

Lauksiu :D