2011 m. vasario 28 d., pirmadienis

Spectacular



Sveikučiai,
Na kaip nuotaikos? Manau, daugeliams kuriems reikia į mokyklą- esate nuvargę. Aš jums paruošiau straipsnelį apie spectacular- stardoll'o akinių parduotuvę. Na, joje daugiausia yra akinių, bet populiariausios yra blakstienos. Kainos prieinamos, be to, akinius gali pirkti ne tik superstar. Šiaip nemanau, kad šiuo metu, daug kas nešioja akinius, ta prasme ant doll'ės. Gal mano, kad ne tas metų laikas, o gal tiesiog nepatinka. Aš nenešioju, nes šiaip nepatinka :D Na, nebent retkarčiais kai labai kažko trūksta prie derinio. Be to, kai kurie akiniai yra labai panašūs. Kaina ta pati, forma ta pati ir net spalva ta pati, tik skiriasi šviesumas. Vieni tamsesni, kiti šviesesni. Na, tarkim pasirinkau šiuos, nes skirtumo beveik nesimato:



Labiausiai man šioje parduotuvėje patinka kainos. Jos sakyčiau yra gan mažos, tad kiekvienas gali gauti net nemokamai. Kaip? Juk galima užsidirbti 5sd, o akiniai kainuoja 4-7, na yra ir už didesnę kainą. Jeigu nešioju akinius, tai prieš paskutiniame puslapyje dvi shades poros. Jos man atrodo gražios, nors nelabai atitinka dabartinę madą, kai nešiojama be stiklo ar šiaip.
Na, vos nepamiršau blakstienų. Labai džiaugiuosi, kad yra tokie dalykai :D Nes, su kokios DOT parduotuvės tušu, tokių blakstienų nepadarysit. Štai kaip atrodo:



Štai, na mano violetiniai plaukai, tad gal ir nelabai žiūrisi, bet esmė tame, kad atrodo lyg su tušu ir jo labai daug. Bent jau man patinka kai blakstienos matosi ne tik iš arti. Panaudojau po dvi poras blakstienų ir po dvi poras "Dark Dotty Eye".

Na, tiek. Šiandien nežinau ar spėsiu kažką parašyti, nes daug uždavė istorijos. Bet, turėčiau spėt :D.




J.C.MILY

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Man tai labai patinka ten esančios blakstienos. Vieną kartą buvau užsidėjus, tai taip nenorėjau nusiimt. Daaaug jų buvo :D

Anonimiškas rašė...

Jo, man tai gražiai atrodo :D

Agnytccc :3 rašė...

Patiko ! Labai man patiką " Dark dotty eye " ! :D

Agnytccc :3 rašė...

Beto . Tie akiniai labai labai patinkąą :D
Labai gerus straipsnius rašot ;)

Anonimiškas rašė...

Stengiamės :D

Vakarė rašė...

Patikoo! ;D Beto as tai dazniausiai tik nerd'us nesioju su skaidriais stiklais :P

Anonimiškas rašė...

LIKE ! ;D