2011 m. vasario 28 d., pirmadienis

Mano grįžimas. :DD

Sveikos arba sveiki,
gal net per šį laiką mane kai kas užmiršo. :D
Na, bet šiuo metu pasistengsiu, kad manęs niekas neužmirštu! Aš grįžtu su nuotaika, bet turiu gan nedidelę, bet blogą žinią, aš nutraukiu rubriką Originalumas. Tęsiu rubriką Looklet deriniai pagal Tomą, bet su kitomis taisyklėmis ir nauju pavadinimu! Vadinsis Polyvore deriniai pagal tavo prašymą, pavadinimas ne koks, bet jau kitas nešovė į galvą (jei kas kitas sugalvos geresnį, parašykite komentaruose). Ir naujos taisyklės ir tokie šiokie patarimai.:) Užsirašymas: Jūs į šio pranešimo KOMENTARUS parašote savo nick'ą ir norimą stilių-spalvą (indiška, raudona, tigriškas ir daug, daug) na ir jūs jau užsiregistravęs. ;)
Taisyklė yra tik viena, nerašinėt tokių nesąmonių va pvž: aš jau turėjau būt!. Na patarimai tokie: laukt savo eilės ir būti kantriam. :DD


Na šį kartą tiek. ;)


Toma. :)

15 komentarų:

Anonimiškas rašė...

COPY!!!!!!!!!! Pzda.. susigalvok savo rubriku o ne kopijuok.. jei pavadinimas ...kitas tj nereiskia kad cia jau tavo sugalvota rubrika

Anonimiškas rašė...

Anonimiškas- ką čia skiedi? Kokiam blog'ę yra?
Šiaip man labai patiko sumanymas, aš esu ladykizyte ir noriu, kad padarytum su violetine ir mėlyna spalva :D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Šiaip kiekvienam bloge mačiau derinius su looklet;D
Bet kiekvienas juos daro vis kitaip,ir man jie labai patinka:)

Agnytccc :3 rašė...

Gabi_118 - Juodąą :D

Anonimiškas rašė...

Evv :)*- SIBY bloge Martynos patarimai rubrika.

Vakarė rašė...

liuxas -Paryzius ;D

SNP rašė...

Anonime- to tavo mielo SIBY ne visi mėgsta ir ne visi skaito. pz pz pz.

Anonimiškas rašė...

Jeigu žiūrėti ką kiekvienasblogas daro, tai galima ir be rubrikų likti, nes juk vistiek bus truputį kažkuo panašios.

Anonimiškas rašė...

Anonimiškas - o tai prieš ir po nekopijuotą? Pažiūrėk kiek blog'ų tai daroma. Tad neprikišinėk tu čia :D

Anonimiškas rašė...

Lievaaaaaaaaaaj

Anonimiškas rašė...

Pries ir po jau galima sakyti legenda.. vat tame ir esme kad ta rubrika DAUG blogu veda o sita tik VIENAS!

Agnytccc :3 rašė...

Nu ir ? Gerai tegu veda . Ji gal šiek tiek viską pakeis ir tada bus viskas normal. Mintis paimta gali but o pavadinimas ir kažkiek taisyklės pakeistos .

Toma rašė...

Oooo Dieve.. Nei aš to SIBY skaitau nei ką.. Biškį tie anonimisški užkniso!!!

Toma rašė...

Ir dar pasakysiu, nelabai šiuo metu turiu laiko, tai biškį vėluosite. ;)

Anonimiškas rašė...

biški.. ble kaime tu