2011 m. vasario 28 d., pirmadienis

Photoshop'u :)

Laba vakarėlį!:D Kaip nuotaikos po savaitgalio?Ką gi vėl pirmadienis, ir vėl ištisa savaitė mokslų...
Šis straipsnis kaip iš pavadinimo matėte susijęs su garsiuoju "Photoshop'u". Esu dar tik pradininkė šioje srity dėl to dar mano darbai gali pasirodyti gan paprasti ir eiliniai. :)
Gal iš pirmo žvilgsnio nepažinote kas yra nuotraukoje?? :D Būtų įdomu, na aš nežinau nes ilgokai dariau darbą dėl to man šis darbas iki gyvo kaulelio žinomas ir ištyrinėtas :D
Kaip jau ant nuotraukos parašyta tai - planethype !
Nuotrauką suskirsčiau į tris "dalis" tai :
1. - oji tai standartinė - spalvota. pati pirma, nuo jos ir gavosi elegantiškas, santūrus, tačiau šiolaikiškas stilius. Banguoti plaukai, švelnių spalvų suknelė ir su ja susilieja balti kailinukai. Aš savo darbą vertinu nepergeriausiai, nežinau kodėl...
2 - oji Nespalvota, tačiau man gan graži, na ką visa kita tas pats kaip ir pirmosios, tad neturiu ką pridurti.
Ir 3 - oji sepija, labiau skaidri, tokia tyra atrodo. Man iš trijų ši gražiausia...
O tau?Patiko straipsnis??Nelabai?Norėsi būti kita? KOMENTUOKITE! būtinai į viską atsižvelgsiu.

13 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Labai gražu, tik gal reikėjo didesnio komentaro. P.S gal galėtum padaryt ir mane? ladykizyte

..Ernesta.. rašė...

Ačiū.Aha, atsižvelgsiu ir žinoma galėsiu! maždaug per tris dienas padarysiu:)

Paulina rašė...

Noooriu : o MidnightSun158

Anonimiškas rašė...

lieva fu fu fu fu

Agnytccc :3 rašė...

Noriu !Gabi_118

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Like♥
Noriu zuiQis
;D

Ieva-Pukenija rašė...

Matos kad nemoki dirbti pfotohopu..

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Noriu !
antuxxxsss

Call me Fruitini rašė...

Gal plaukai netaip, bet šiaip gana pasisekė :)

Anonimiškas rašė...

Fu!

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

ANONIPUS PASIUNČIU LABAI TOLI...

Anonimiškas rašė...

Tai jau tikrai ir kažkas apsimetinėję nebūtu žmogum.Ir tai bijot pasirodyt su savo tikruoju vardu ane !? O labai kytri už pc ekrano...Vaje vaje kokie jūs dviveidžiai !

Viiktorija :* rašė...

norim! vikaaa23