2011 m. vasario 27 d., sekmadienis

Aš tau siūlau - Juste.sss.



Hey.
Na šiandien nesirodžiau..Turėjau savų reikalų tai... Ryt taip pat kaži ar parašysiu,nes grįšiu vėlai ;) Dar namų darbai..

__________

Taigi šiandieną ką rengtis patarsiu - Juste.sss.
Tavo apranga man patiko ir ne. 
Pirmiausia... Man bent jau nelabai patiko batai,jie tikrai nelabai tinka čia.Geriau būtu kokie juodi bateliai. Rankinė,dar taip taip geriau atrodo,bet manau geriau būtų buvusi delninukė.

Aš tau siūlau...
Hemm,ši apranga ne iš geriausių,tai žinau,bet šiandien man ne ta diena.
Šeip norėjau kedus uždėti vietoj batelių,bet tinkamų nepamačiau (gal aš akla ar tu tikrai jų neturi? :D)...
Net nežinau...


Makiažas.
Na jis nelabai tiko prie aprangos.Ypač lūpos...
Mačiau turėjau rožinį lūpdažį,tai jį geriau būtum panaudojus. Šeip trūko šešėlių.Bent juodų...
Skruostai viskas gerai,tušas taip pat..


Aš tau siūlau..
Na čia pridėjau lūpu blizgį (LUXE),šešėlius (juodus),taip pat
dirbtinias blakstienas. Pridėjau aksesuarų (tiksliau vienus pačius auskarus..).Ir taip
nežinau ar jie tiko,bet manau,kad nelabai.Beet taip nenorėjau palikt tavęs be aksesuarų : )


1.       Planethype
2.       Mika-lovely
3.       Juste.sss.
4.       ladykizyte
5.       Liuxas
6.       257744
7.       Mazytea_lelja
8.       Cyplionok
9.       J.C.MILY
10.   Zujka1999
11.   Godytea08miss
12.   Irmutete
13.   Pukenija
14.   Adrija20
15.   Gabi_118
16.   Linksmuolike
17.   Simutea44
18.   LowTwilightSaga
19.   Editalelija
20.   Svile2
21.   Vikit14
22.   11katytexx11
23.   Gintasink
24.   mestyllleee
25.   Flower_mua
26.   Meibilin
27.   Silvuzis

Rytoj įdėsiu ladykizyte :)
Viktorijaaa :D




7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

O jaj ryt aš :D

Anonimiškas rašė...

wysniux11

Anonimiškas rašė...

laukiu nesulaukiu kol mano eile ateis ;p

Anonimiškas rašė...

Aš irgi labai laukiu :D

Agnytccc :3 rašė...

Labaai gražuu ! :)
Labai laukių :D

Agnytccc :3 rašė...

Moki daryti derinius {bent aš taip manau}
:)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

o ačiū ;D