2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

Jie nedingo

Hey again. Su siaubu noriu pranešti dar vieną naujieną. Tikriausiai kurie jau senai užsiregistravę prisimenat ištvirkeliškus klubus per stardoll'ą . Vienas iš jų prieš pora dienų man rašė į gb ir pan. Taigi gal jie niekur nedingo? Po to kai visos juos blokavome ir naikinome jie vėl grįžo? (;D) Parodys laikas. O dabar keletas foto.


Tai vienas iš pranešimų kuriuos gavau į gb. Tokius panašius rašė ir mano draugei. Visokie nešvankūs ir ištvirkeliški žodžiai feew.

Štai jo suite'as. Atrodytų neišskirtinis.

O dabar.... Jo prezentacija kuri mane nužudė. Cituoju:

Hi, sveika chebra, mane su amno kudikiu ant ranku paliko bela, aciu dievui dar yra dzeikobas, mes abu su juo padarysim laiminga renesmiuke jeigu zinot ka turiu omeni, daktaras hausas kiekviena sekmadienio nakti ja saugos o mes su dzeiku varysim i gėju bara, nes supratom kad mergos terbos bezdalai, na tai tiek tam kartui. iki chebra .

Mano manymu tai dar viena mergina kuriai trūksta dėmesio ir mintyse vien nešvankybės ir noras pakenkti kitiems. Didelė tikimybė, kad ji viena iš įžymybių, nes paprasčiausiainiekas neįtarinėja.
Na arba čia vaikinas kuriam kokie 9 metukai ;D

Eglė ; 3

11 komentarų:

Gавяielėė rašė...

Manau , kad čia net ne vaikinas ! : D

Fashionista Silvija ~* rašė...

Pz. Kaip koks - pedofilas :D

Anonimiškas rašė...

Joo. Pedobear :DDDDDDDDDDDDD

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Jau lūžau iš juoko perskaičius.Dataras hausas;D

Anonimiškas rašė...

Blem, čia gal tikrai mergina? Trūksta dėmesio ir tiek. Man irgi teko susidurti su tokiais. ;DD

Anonimiškas rašė...

Žiauru...Išprotėjo tie lietuviai kai kurie ;D

K. rašė...

Man tas durnelis irgi rašė ;DD Kažkokie prietrankos :DDD

Niekas rašė...

i throw your childrens
in my van sometimes
sayin' ayyyy-o!
i'm a pedoooo!
kai skaičiau tą aprašymą mintyse skambėjo šita dainelė ir visuuuur sklido mano juokas:DDD gaila šiaip tokių vaikų man yra..

Anonimiškas rašė...

Kokia trauma. ;DDD
Man ir kažkada tokie rašė ;DDD
Tokios traumos ;DD

Karolė :3 ♥ rašė...

Durnių kompanija. :DD

Goda rašė...

MAN IR RASE