2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

Hot Buys Stud Jacket

Štai ir pasirodė hot buys - kuris buvo tapęs pick of the day , bet buvo nepasirodęs starplaza'oje. Jis man patiko , tikrai labai gražu. Bet kaina sakyčiau nėra labai maža , bet ir nedidelė - 16sd. Šis švarkas yra iš Fallen angel parduotuvės , ir jį gali pirkti tik ss (superstar) lėlės. Bet , pasižiūrėkite į jį savo akimis (kas dar nematė) -
(Nuotraukas pasididinkite , kad matytumėte visą vaizdą)
Na , ir vėl paklausiau kitų žaidėjų nuomonės.   

Ernyz_LT - Man jis labai gražus.Toks .... solidus gal.Bet nemanau , kad jis yra vertas 16 stardollerių.Šiaip jį manau yra tikrai lengva priderinti , o ypač prie Hot Buys kelnių . Jeigu nūtų jis be tų bilzgučių , nemanau ar būtų gražus , bet tie blizgučiai prideda grožio ir man jis labai patinka .

Gwwen007 -  Šverkelis būtų geresnis, jeigu jis būtų juodas. O dabar kažkoks žalsvas. Taip pat manau, kad kaina yra per didelė. Pati šio švarkelio nepirksiu, nes bent jau mano nuomone yra starplazoje gražesnių ir pigesnių švarkelių.  :)

Flower_mua - Švarkas gražus, tiktų kaip kostiumėlis kartu su kelnėmis, kurios buvo anksčiau. Gal spalva galėtų būti kiek tokia vietomis tamsesnė, vietomis šviesesnė. Bet man patinka :)

Silvija.

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Like. Patiko nuomonės, su kuriomis beveik visomis sutinku, bet švarkas stardoll'e negražus tik real nice ;D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Man nelabai tas svarkelis;D

Anonimiškas rašė...

Aš tai jo nepirksiu, nelabai jis man patinka :(

Fashionista Silvija ~* rašė...

Monika - man tai jis gražus , bet real gražesnis :D

K. rašė...

Norėčiau to švarko in real, bet stardoll'e ne..

Karolė :3 ♥ rašė...

Negražus man irgi.