2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

Sena,atsibodusi, bet graži

Kol turiu laiko,jums parašysiu šią rubriką. :) 
Manau kai kurie arba bent dauguma tikrai ją mėgsta,todėl ir yra malonu ją rašyti.
Tad ačiū vienai skaitytojai ir šio blogo rašytojai, kad ji man pasiūlė temą- (O ROŽINE MOTINA! :DDDD) rožinė spalva. Na savaime aišku įkelsiu jums deriny:
Aprašymas:
Derinys gal kiek sausas ir ne kaip visada pavykęs, bet man savaime aišku jis savotiškai gražus bei šventiškas.
Derinyje kaip matote dominuoja rožinė spalva, bet į jį pamaišiau ir truputį lyg pilkos. Šiaip derinys man kaip ir minėjau visai gražus, nors kai nelabai mėgstu rožinę spalvą- tai..  Na, bet tokį jau derinį sukūriau,kadangi su šia spalva neturiu minčių :)
Makiažas:
Aprašymas:
Makiažas sakyčiau taip pat gan paprastas, bet bent jau aš manau, kad jis tikrai derinasi prie aprangos.
Man tokio stiliaus makiažas,ta prasme- pilni,blizgantys šešėliai patinka,todėl juos ir dažniausiai darau tokius. 
Auskarai man labai patiko, be to manau, kad jie visai derinasi tiek prie makiažo,tiek prie to pačio rožinio derinio. Šiaip šis makiažas nėra labai nuostabus, bet mielas. Labai jau neša į “fyfutea“  :DD
Tad mano derinys toks.
Deriniai iš google.lt

1. Derinys man patiko, nes jis manau yra toks kaip ir elegantiškas,taip pat manau, kad jis labai tinka svarbiam susitikimui bei primena vasarą/rudenį.. Man tiesiog gražu :)

2. Šis derinys man taip pat labai patiko,irgi primena vasara.. O kas gi jos nelaukia? :D

3. Na ir paskutinysis derinys- jis man taip pat labai patiko,taip pat labai panašus į vasarišką.. Tiesiog gražu. Nors kaip ir minėjau rožinės nemėgstu, bet neesmė :D

Tai toks straipsnis.
Lauksiu nuomonių :)))




7 komentarai:

Gавяielėė rašė...

Muhahah mano spalva : D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

koks mielass derinukas♥

Anonimiškas rašė...

Labai gražius darai :)

Anonimiškas rašė...

O tą chanel tašė,rankinukas,Lovinuu!Geras straipsnis,bet prie ko čia tą nuotraukas su adresu?

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Buvo jau žalia su juoda?Jei ne siųlau:)

Anonimiškas rašė...

Patricija- nerodo gi nu.

K. rašė...

Kokia rawrr spalva ;DD