2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

AŠ tave kritikuoju!

Sveiki ir vėl,
nieko nelaukdama noriu mielai pakritikuoti vieną stardoll žaidėją- marka238.
Tad iš karto primenu tiems,kurie norite dalyvauti šioje rubrikoje arba dalyvavote- komentarai jums!
Taigi kaip ir minėjau šios dienos dalyvė yra Marka238. Tad nieko nelaukdama noriu parodyti jums jos aprangą!
Kritika:
Apranga man patiko, tačiau gal jei atvirai nelabai derinasi tie batai. Jie manau net kiek per ryškūs. Galėjai priderinti kokius tamsesnius batus, arba tiesiog juodus. Manau žiūrėtųsi daug geriau ir derintųsi daug gražiau. Šiaip viskas gražu, man ypač patiko, kad priderinai šią maikutę.. Man patiko! Tik dar trūksta kokios rankinės,delninukės.. O jei balais- 9/1O.
Makiažas:
Kritika:
Man makiažas patinka. Pastebėjau, kad tu stengeisi priderinti ir makiažą prie aprangos,tačiau tau gal ent ir nelabai pavyko.. Manau kad tavo šešėliai visiškai nesiderina prie aprangos. Patarčiau tau juos pakeisti į kiek tamsesnius ir tada jie manau tikrai derinsis prie tavo derinio.  O šiaip manau viskas gražu, tik galėjai dar su skaistalais truputį papudruoti skruostus.
Jei balais- 9/1O.

Tad tokia šios dienos dalyvė. Rytoj negarantuoju, kad parašysiu,-kodėl? Manau žinote.

(P.S. žemiau- rence10 banner'is)

Tai tiek ;3 Lauksiu komentarų apie straipsnį :)
Monika. :*

15 komentarų:

Vilija. (www.stardollinspiredbyyou.blogspot.com) rašė...

patiko. : )

Anonimiškas rašė...

Man Marka238 apranga ir makiažas ,labai patiko :)

Anonimiškas rašė...

Man Marka238 apranga ir makiažas ,labai patiko :)

R/I* rašė...

Na aš pakeičiau savo išvaizda gi noriu banerio su savo nauja išvaizda :D....

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Patiko.
(Ir sutinku del tu batu;D )

Anonimiškas rašė...

Rence- tu manęs neišnaudok. AŠ tau neperkūrinėsiu ir prie bannerio dešimt minučių nesedėsiu. Galų gale aš pati sau kai pasikeičiu išvaizdą nekeičiu banner'io. Kuom tada tu tokia ypatinga?

Unknown rašė...

@monika > čia gal ne mano reikalas, bet aprėkei rence10 kai nežinau kas:DD ramiax

Eglė rašė...

Šiaip ji taip ne pirmą kart

R/I* rašė...

Šiaip aš rašau, o kas man iš to nieko manau, o tau tai populiarumas, nes aš už nieką ušlaikau kažkiek tai blogą ir negaliu gauti rašytojos kortelės savo naujos išvaizdos?

Anonimiškas rašė...

Populiarumas? Pala pala, pati norėjai rašyt. Kortelės neperdarinėsiu, nes per daug dideli tavo norai.
:) Ją padariau tik ką ir tikrai nekeitinėsiu nes užknisa kurti viską dešimt minučių,kai per tą laiką galiu parašyt kažką naudingo.
Nori pyk nori ne, bet man px ir tikrai neperdarinėsiu ;D ;p

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Susinku su Monika:D

Anonimiškas rašė...

Aš irgi. Kas tu per išskirtinė? Nesuprantu...

R/I* rašė...

Na jei rašau, tai nereiškia, kad negaliu nieko pasakyti ir turėti banerį kuriame esu su maišu ir ne tokia išvaizda. Nesu pelė po šluota, kuri tau tarnautų. Tai tiek norėjau pasakyti, na žinoma daugiau mano straipsnių nesulauksite.
Evelina- va tokia jau ''išskirtinė''.

Anonimiškas rašė...

Nu jo :DDD
Iškėlė skandalą dėl bannerio.. Pzdc,žemas lygis :D

Gавяielėė rašė...

Rence - Nei aš varau nei ką , bet aš irgi atrodau su tuo " maišu " arba suknele ne per geriausiai , o kas ? Tu džiaukis ,kad paliko , nes būtum skridus .

Nors aš turėjau " skristi : DD "