2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

Fashion and fabulous - ladykizyte

Sveiki. Aš labai nudžiugau dėl blog'o išvaizdos , ji tokia nuostabi. Turiu pagirti administratores. Žinau , juk visiems atsibodo tie rašytojų atsiprašimai - bet aš turiu atsiprašyti. Pasistengsiu tapti aktyvesnė , nes  "apsileidau". 
Noriu paprašyti visų kurie registravosi į šią rubriką - fashion and fabulous , užsiregistruoti dar kartą. Kadangi pamiršau užsirašyti visas dalyves , bet šį kart tikrai užsirašysiu. Na , svarbiausia aš prisimenu kad antra dalyvė , o tai yra - ladykizyte . Pasižiūrėkime į jos apranga.
Viskas gražu - suderinta. Tik ar ne per tuščia? Siūlau tau uždėti kokių menkų aksesuarų , kad nebūtų "Skersgatvio" . O iš pirmo žvilgsnio galiu sakyti kad , tau labai tiktų parduotuvė
Galbūt aš klystų , bet manau kad tau labiau tiktų ši parduotuvė. Pas tave radau mano mylimiausia dirželį , kuris buvo iš Bisou  , todėl sukūriau derinį su juo -
Sakysiu kaip manau pagal save - tai puikus derinys. Tik kad rankinė kita būtų , bet šiaip ši rankinė vaizdo tikrai negadina. Mano žodis - suderinta. Daugiau kaip ir neturiu ko komentuoti. Laukiu tavo nuomonės apie derinį , nes man svarbu.
Silvija.



7 komentarai:

Vilija. (www.stardollinspiredbyyou.blogspot.com) rašė...

Visai nieko. : )

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Na man pradeda patikti si rubrika:)

Fashionista Silvija ~* rašė...

Malonu :)

Anonimiškas rašė...

Kaip fanai. Ačiū, kad iš kritikavai :DD

Fashionista Silvija ~* rašė...

Aš beveik nieko nekritikavau :D

Aušrinė ♥ rašė...

LIUX

Karolė :3 ♥ rašė...

Man klube taip atsitiko.