2011 m. vasario 1 d., antradienis

Hot Buys Dot Jacket

Sveiki !

Taigi šiandien prasideda mano aktyvumas . Užėjusi į starplaza pasižiūrėti kas naujo mano akys užkliuvo už juodo švarko su rožiniu vidumi ir baltais taškeliais . Kai užvedžiau pelytę paaiškėjo , kad tai pirmasis vasario Hot Buys ! Taigi trumpai apie jį .

  • Parduotuvė - Evil Panda
  • Kaina - 15 sd ! ( Ir vėl ta pati nežmoniška kaina ... )
  • Mano nuomonė - Jis tikrai gražus , spalvos tokios gražios , bet ir vėl kaina tikrai nežmoniška.Yra gražesnių ir pigesnių švarkeliu.Bet tiems kurie kolekcionuoja Hot Buys tai dar vienas kasnelis .
  • Verta pirkti ar ne ? - Manau , kad ir verta ir neverta . Jis gražus , bet kaina didelė , gražios spalvos , bet sunku surasti kažką priderinti ( bent man , nes norėjau padaryti derinį... Bet neradau . ) . Aš manau , kad jį pirksiu , o jūs ?
Štai nuotrauka kaip jis atrodo stardoll starplazoje :


Ir štai kaip real:
( nuotrauka SMW blogo . )

Man stardoll`e gal biškį gražesnis , bet ir tikrame gyvenime jis nėra prastesnis .


Taigi ką apie jį manote ? Ar pirksite ?


Gabrielė @