2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

Burberry (Drabužiai ir plaukų aksesuarai)

Nėra tokio žmogaus , kuris nežinotų kas yra Burberry. Na , žinoma , šios istorijos aš nesiruošiu pasakoti , bet tiesiog įkelti plaukų aksesuarus (ir kt.) ir pakomentuoti. Tai gal negaištam laiko ir pradedam?
Lankelis su segtukai ir kt.
Kaip man patinka ;x Gaila , kad neturiu. Tiksliau turiu , bet tik lankelį , ir tai ne toks kaip čia. Labai esu pasinešus dėl lankelių , maniakė. :D Ką gi , patiko. Kaip ir daugiau nieko pakomentuoti negaliu.
Rankinė
Na , yra labai daug kitų variantų. Bet kažkodėl šis man pakišo koją. Patinka.. Tokią rankinę galima nešioti - ir žiemą ir vasarą. Ji tinką prie įvairiu aprangų , tik reikia kartais "pasukti" galvą kaip priderinti , bet pagal save galiu sakyti - kad priderinti būtų lengva. 
Šalikas
Tokį panašų turiu - ir žieminį ir vasarinį. O žieminis  nuo vasarinio daug kuo skiriasi. Bet man labiau prie širdies vasarinis , nes jis toksss švelnus. Ir šitas man gražus , bet kai reikia nešioti - velnias kaip niešti. O pagal kainas - tai visiškai normali kaina. 
Paltas
Kaip man patiko Smorigino pasakymas per šok su manimi - "kyslotna" spalva. Tokia čia ir yra. :D Mano mama tokį paltą turi , kartais ir aš užsidedu , bet nelabai nešioju. Nežinau ką be apie jį galėčiau dar pasakyti , nes žodžių - nebeturiu. 
Taip trumpai.. 
Tikiuosi niekas "nepasimaišė".
Silvija.

13 komentarų:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Man tie plaukų segtukai patinka:)

Fashionista Silvija ~* rašė...

Man irgi jie patiko , gaila neturiu :D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

aš turėjau,bet sulaužiau;D

Gавяielėė rašė...

Aš turiu panašų vieną sagtuką , bet ten kaip gumytės ir kitokiu " susegimu " , bet raudonas .

Unknown rašė...

tie burberry raštai pradeda atrodyti labai nuvalkiotai,nes 1) visi vaikšto su tokiais 2) tokių raštų paklausa turguose tikrai didelė. beje, koks tolkas nešioti tąpatį kaip ir visi. na, nebent jeigu jūs iš mažesnių miestelių, nes aš pvz gyvenu Vilniuje ir vos ne kiekviena vaikšto su tokiais šalikais. :)))
p.s. nieko nepeikiu:))

Aušrinė ♥ rašė...

Įdomu!

Fashionista Silvija ~* rašė...

Unė - Aš irgi Vilniuje gyvenu :DD
Svile2 - Malonu :)

Anonimiškas rašė...

Labai įdomus straipsnis. Man labai patinka ši parduotuvė, bet pas mus jos nėra ;(

Fashionista Silvija ~* rašė...

Nėra , tai man rodos kad Lietuvoje jos išvis nėra. (o gal klystų) Asmeniškai aš perku burberry daiktus skirtinguose parduotuvėse - Tai kokioje "Karina" parduotuvėje aksesuarus surenku , o visus šalikus galima rasti akropolyje :)

Anonimiškas rašė...

Man patiko straipsnis, be to tas lankelis toks gražus :DD*

cyplionok rašė...

Gariūnai nuvertino Burberry.

Karolė :3 ♥ rašė...

Tas lankėlis rimtai nerealus :DD

Sandruxx rašė...

As ir turejau, bet sulūžo...;( toks gražus buvo:)