2011 m. vasario 1 d., antradienis

Savaitgalio apdovanojimai

Sveiki dar kartą !

Štai sugalvojau naują rubriką kuri vadinasi " savaitgalio apdovanojimai " . Dabar trumpai apie tai parašysiu .

Ką aš darysiu ?

Tiksliau yra jūs darysite.Aš paskelbsiu nominacijas bloge , o jūs man siūsite tuos kurie jūsų manimu yra verti laimėti.

Kada tai vyks ?

Kiekvieną penktadienį ir sekmadienį skelbsiu nugalėtojus .

Kur siūsti ?

Siūsti man el.paštu SNPelle@gmail.com Ir siūsti nuo nominacijų paskelbimo iki duoto laiko.

Prizai ?

Dovanėlės ir .... ( paslaptis : P )

Bet dabar bus šiokia tokia naujiena susipažinimui.

NOMINACIJOS :

Gražiausia doll :

Gražiausias scenery :

Draugiškiausias narys :

Taigi siūsti iki ŠIANDIENOS 17:00 valandos , o 17:30 bus viskas susumuota ir paskelbta.

O nuo to laiko pradėsime viską kaip reikia . Tai tik susipažinimui .


Laukiu jūsų siūlymų !

Gabrielė ! : )

5 komentarai:

Aušrinė ♥ rašė...

Galima save siūlyt? :DD

Gавяielėė rašė...

Am .. : D Jei taip manai - galima : D

Anonimiškas rašė...

Gerai čia sugalvotą :)

Anonimiškas rašė...

Įdomi tema.. :p

Karolė :3 ♥ rašė...

Aš ir save siūlysiu, nes žinau kad nieks manęs nesiūlys :/ :DDD