2011 m. gegužės 21 d., šeštadienis

Taip, ir vėl aš...


( atsiprašau už baisų bannerį, nemoku pasidaryt normalaus) 


Sveikos gražuolės ir gražuoliai! Spėkit kas grįžo? Ką čia spėsi jei ir taip baisiam bannerį matosi. Taip, tai aš - Evelina. Grįžau, nes pasiilgau jūsų mielieji. Nemeluosiu ir iš kart prisipažinsiu, kad neseniai rašiau į FS96 blogg'erį, bet tai jau praeiti, kas matė ten mano žinutė, tas ir tematė. Žinokit man šiandien tokia laiminga diena! Nesitveriu iš kailio, noriu visus išbučiuot! Daug neprisistatinėsiu, bet juk reikia biškutį...
Šios panelės vardas, kuri ką tik grįžo yra Evelina, jos stardoll'o nick'as ladykizyte. Jei 12 metų, bet Liepos 21d. bus 13 metų, tad pasveikinkit. Ji gyvena Biržuose. Kas tie Biržai? Ai, kad ji ir pati nežino, dažnai supainioja butus (:D)... Ji mėgsta sportuoti (numirtu be sporto), dainuoti (kiekvieno kasdienybė..), šokti (irgi..), valgyti saldumynus(mmm...), stardoll'ą (kartais, nes dažnai tingi į jį nueit) ir kitus dalykus. Štai keli dalykai be ko ji negalėtu gyventi:

  • Šokolado
  • Sporto
  • SNP
  • mamos (:D)
  • serialų
  • filmų 
  • ir t.t.
Čia tik keli pagrindiniai dalykai... Ką aš dabar čia veiksiu? Aš rašysiu straipsnius. Rubrikų nevesiu, nes tingiu kažka galvot, ir tai dabar per galvą genys daužo (neduoda ramybės), tai nieko nesugalvoju.... Šiandien turėčiau parašyt kelsi straipsnius, bet.... nežinau apie ką! Aišku jau turiu planų, bet dar nežinau ar apie tai rašysiu...

Tai tiek mielieji... Daugiau nieko nesakysiu, nes ir taip patys žinot ( kai kurie), o kas norėtu dar ką nors sužinot, rašykit į stardoll'ą (nes skypo ar ko nors kito nedalinėju viešai). Tai tiek.

P.S gal dabar įkelsiu muzikos kurios aš klausau (ne hipiškos). Norėtumėt? 

5 komentarai:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Sveika sugrįžus:p :D*

Anonimiškas rašė...

Dėkui Moni :))*

Anonimiškas rašė...

Jėė,grįžai :)* sėkmės...

Anonimiškas rašė...

Jėėė, taip!! Ačiū :))*

Anonimiškas rašė...

Laukiau tavęs :}