2011 m. gegužės 21 d., šeštadienis

Konkursas

Kadangi stardoll'as tvarkomas, neina prisijungti, tj nėra kaip ir savo rubrikų vesti. Bet sugalvojau mini konkursą.
Štai kokios jo taisyklės:
  • Jūs turite sukurti 5 derinius. Jie visi turi būti skirtingų stilių, o tie stiliai yra tokie: gatvės, retro, klasikinis, romantinis ir sportinis. Visus šiuos derinius jūs turėsite sukurti Bonjour Bizou parduotuvėje. :)
  • Nufotografuokite savo lėlę su visais šiais deriniais, per paint'ą jeigu mokate juos visus sudėkite į viena paveikslėlį.
  • Paruošę paveikslėlį, atsiųskite man jį į LSNPrasytoja@gmail.com
  • Nepamirškite laiške parašyti savo stardoll nick'ą :)
  • Jūsų laiškų su stiliais lauksiu iki gegužės 26d. Gegužės 27  - 28  dienomis įkelsiu atsakymus. :)
Kai atsiųsite derinukus, kitas mano parinktas žmogus iš čia arba mano draugų stardoll'e nubalsuos už jūsų kiekvieną sukurtą stilių-derinuką. Kiekvienam derinukui bus skiriami balai nuo 0 iki 10. Jeigu už kiekvieną stilių dalyvė gaus po 10 taškų, vadinasi ji laimėjo, o prizas yra toks: 50sc dovanomis. :) Jeigu dalyvė surinko 48 o kita dalyvė 41 , tai nugalėtoja bus ta kuri surinko 48 taškus, tai jos prizas bus 48sc dovanomis ir pan. Supratote? PVZ:
dalyvestardoll taškai:
Gatvės st: 8
Retro: 10
Klasikinis: 5
Romantinis:7
Sportinis2 
Iš viso taškų 32.
kitadalyve taškai:
Gatvės: 10
Retro: 7
Klasikinis: 9
Romantinis: 5
Sportinis: 3
Iš viso taškų: 34.
Laimėjo kitadalyve, surinkusi 34 taškus. Ji laimi 34 sc dovanomis. ;D
Ir t.t. Manau supratote, jei ne rašykit į komentarus. ;DD
P.S. Labai gražiai pasikeitė mūsų blog'o išvaizda, pastebėjote? ;DD
Jūsų,
Eglė <3

4 komentarai:

cyplionok rašė...

prizas nekoks mano manymu. :\

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Aš nesuprantu. Kodėl visi dalyvauja dėl prizo, o ne dėl malonumo?

Anonimiškas rašė...

Aš irgi to nelabai suprantu :/

Eglė rašė...

Na kiek doll'ė užsidirbs taškų už visus stilius iš viso, toks prizas bus jai dovanomis. Pvz: doll'ė surinko 45 taškus už visus stilius išviso, tai jai už 45sc aš padovanosiu dovanas. :)
Viskas paprasta. :)