2011 m. gegužės 24 d., antradienis

Nauja !

Tai štai, aš esu NAUJA rašytoja. esu Mingailė, gyvenu Klaipedoje. Labai domiuosi mada. Mada - yra mano didžiausia aistra !
Daug nepasakosiu.Nemanau, kad jums skaitytojai įdomu ką veikių laisvalaikiu, kokia draugiška esu (nepasikelus aš !) ir panašiai. Jūs noritė musu darbų, todėl skubu rašyti pirmojo straipsio.
Straipsnio užuomina : Givenchy


 (čia ne aš)


                                                                 Mingailė

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveikinu
Zujka1999

Anonimiškas rašė...

Sėkmės rašant :)

Anonimiškas rašė...

Wow,mano Mingailė didžiuosiuose ekranuose :DD*
Sėkmės.

Mingailė rašė...

aačiū ! :D

skaitytojas rašė...

į SNP eterį ižengė Mingailė su tuo ją ir sveikinu !

Anonimiškas rašė...

Sveikinu :)

Anonimiškas rašė...

Sveikinu :)