2011 m. kovo 26 d., šeštadienis

Žemės valanda. PAPILDYTA

Sveiki, mielieji,
išjungėt šviesas? Aš tai padariau ką tik, nes pamiršau : D. Na, o jei yra dar tokių "užmirštuolių" kaip aš, tai bėkit ir išjunkit šviesą. Leiskime žemei pailsėti.


O jūs ar išjungėt šviesą?

PAPILDYTA:
Jau galit įjungt.
Laukiu atsakymų komentaruose.
I v ė.

13 komentarų:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Aš išjungiau,bet tėvai ne;D

Anonimiškas rašė...

Mano tėvai neišjungė ://

Anonimiškas rašė...

Išjungiau, bet tai mama grįžo ir teko įjungti. O kas kiečiausia vienoj gatvės pusėj tamsu tamsu,kitoj šviesų pilna :DD

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Pas mus tai už lango juoda juoda...O namuose taip šviesu;D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Pas mus visur tamsu :D

Ivvė.@ rašė...

Mes tj išjungėm :) O už lango tj vienur šviesu kitur tamsu.

Ivvė.@ rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
cyplionok rašė...

aš ir kompa išjungus buvau ;DDD
Su žvakėm pamokas dariau ;D

Sandruxx rašė...

Na mes tikrai nepamirsom ir isjungem sviesa:))Manau jai tikrai reikejo pailseti....

Anonimiškas rašė...

Mes išjungėm, tik telikas liko įjungtas :DD

..Ernesta.. rašė...

Mūsų visa šeima išjungė, lauke tik vienas žibintas švietė :)

Gabrielė rašė...

Viska isjungeme, su seima prie zvakiu sviesos romantiskai isgereme arbatos ir prisidejome prie sios akcijos :)

godute11 rašė...

mes irgi