2011 m. kovo 26 d., šeštadienis

Aš esu aš.

                                                                           Laba vakara,

Gal kas nors atsimena mane? Taip tai ta pati neaktyvuolė Iveta kurią išmetė. Bet turėjau tam neaktyvumui labai rimtą priežastį. Bet norit jūs ar ne, bet aš grįžtu į šį blogą kupina energijos ir minčių. Na, o kas manęs neprisimena štai trumpa mano "biografija"..
Esu Iveta, man 15 metų. Esu iš Vilniaus. Šiaip esu tokia įdomi asmenybė. Galbūt šiek tiek egoistė ir po*uistė. Man yra visiškas DZIN ką apie mane galvoja kiti kurie man nerūpi. Savo gyvenimo "vadovas" esu pati sau. Nekenčiu kai kas nors man vadovauja, nurodinėja. Prisipažinsiu esu fyfa. Ir kas? Esu ta "protingoji" fyfa. Jaučiu ribas. Bent jau mane vadina fyfa už tai, kad gražiai apsirengiu. Bet nebijokit, nesu ta kuri vaikšto su 20 cm. aukščio kablais, nesu ta kurios vos užpakalis nesimato iš po sijono, nesu ta kuri ant savęs užsikrauna toną špakliaus ir 1 h. sėdi prie veidrodžio.
Priemu kritiką, tik nekenčiu kai lenda į užpakalį. Aš žinau, kad esu graži. Aš tą pripažinu, nes aš sau tikrai esu graži ir tai man yra svarbiausia. Tik prašau į komentarus nerašykit "Wow, kokia tu graži.." ir pan. užknisa, nes tai girdžiu kiekvieną dieną ir taip. Galbūt galvojate dabar, kad esu savimeila. Nežinau, gal ir esu tokia. Tiesiog aš esu aš ir tai yra svarbiausia. Na, o jeigu manęs neišsigandote ir norit susipažnti štai kontaktai:
Skype - aistu123
Facebook - Dėja, bet ten jau mano "valda" ir mano pasaulis tad..
Stardoll - MissDianaLt

                                                                  xoxo,
                                                                  Iveta.

19 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Gražios foto :DDDDDDDDDD
O prisistatymas,toks tokss. Kietas :D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Jau graži........

Ivvė.@ rašė...

Moni~ Tiesiog tiesiai šviesiai pasakiau kokia esu :>
Karolina~ Na dėkis..

godute11 rašė...

grazios nuotraukos ispudinga

Kavamanė rašė...

Žiauriai gražios nuotraukos, ypač ta paskutinė. : > Beto, mes vienodos, tokia pati ir aš esu.. : }}

Ivvė.@ rašė...

Goda~ Atūū.
Dovile~ Smagu.

Kavamanė rašė...

:>>

Anonimiškas rašė...

Graži esi :}}}

Ivvė.@ rašė...

Justina - Dėkis, bet aš tą žinau :>

cyplionok rašė...

Nors viena rašytoja pasakė kad yra graži.O tai būna "žinau žinau esu baisi" ir t.t.
Sekmes.

Greta rašė...

Sužavėjo aprašymas, bei ft :)

Gabie85 rašė...

Pirma foto graži, tinkamas kontrastas išryškina veido bruožus, antra visiškai ne mano stiliaus.
Prisistatymas patiko :D

Anonimiškas rašė...

Labai graži mergina. Šaunu, kad tu nebijai pasakyt, kad esi graži. Būna ir tokių kurios nenori girtis, tad... Mano manymu esi labai drąsi :)

Ivvė.@ rašė...

Cyplionok~ Ačiū ;>
G'nG (fanelle1231)~ Dėq.
Gabie*~ Smagu, kad patiko ;>
Evelina~ Joo, drąsos man netrūksta : D Atsimenu kažkada šūlėj vieną berną pridubasinau, už tai, kad mano draugę įžeidė : DD

Sandruxx rašė...

Faina panele:))

..Ernesta.. rašė...

Ooo.. šviežiena :)Smagu girdėt, prisistatymas kaip Monika sakė kietas. O kaip prašai nesakysiu kokia esi graži :)

|| Brenda rašė...

Paskutinė ft TOBULA

godute11 rašė...

kaip suprasti Atūū

Adria♥ rašė...

nepyk, bet man tu pasirodei savimeila ir tikrai fyfa :D