2011 m. lapkričio 13 d., sekmadienis

!

Labutukasasasasasas!
Pagaliau kompiuteris again pas mane ir dabar jau tikiuosi ilgai jis bus pas mane. ;p Sutvarkė,dabar jungiasi puikiai (phu phu phu),perinstaliuot kol kas nereikėjo,tad dabar galiu normaliai ir pagaliau grįžti prie darbo! Iš ties per kelias dienas rašytojos (visos išskyrus Viliją ir neskaitant adminių) žiaaaauriai nuvylė mane. Tikėjausi pamatyti straipsnių ir panašiai,o dirbo vienintelė Vilija. 

Todėl norėjau priminti,jūsų neverčiu rašyti,BET tai nereiškia,kad jūs galite būti rašytojos pareigomis,bet čia visiškai nieko neparašyti.. Jeigu manęs nėra,nereiškia,kad aš jūsų nestebiu ir tai skaitosi kaip ne darbo savaitė. Nee. Na aišku sutinku,ne visada kai prie kompiuterio būnate norisi rašyti,bet bent.. Kažką paruoškite straipsniui!

Kol kas tiek,
pasirodžiau,kad esu einu truputį knygą paskaityt ir įmesiu kokį nors straipsnį.
Pasiilgot manęs? :D
Monika

Komentarų nėra: