2011 m. lapkričio 11 d., penktadienis

Apklausos aptarimas

Antrą kartą manau jau nebesisveikinsiu. Mačiau,kad blog'e skaitiklis rodė 3 žmogeliukus,reiškia kažkas arba mokykloje,arba per mobilųjį telefoną,arba tokie laimingi kaip aš,sėdėdami namuose skaito Gyvenimas Kitaip! Na ir nors atsakė vos 16 žmogeliukų,bet ačiū jums! Nors skaičius ir nedidelis,aš žinau kodėl. Tiesiog tas pranešimas apie apklausą nusistūmė,nes prieš jį atsirado daug naujų pranešimų. Na ir iš tų šešiolikos atsakiusių buvo galima daug ką apmąstyti.. Pirmiausia įkelsiu kiekvieno klausimo atsakymus,juos trumpai aptarsiu.. :)
Na daugumai viskas puiku,tik aišku reikia aktyvumo. Jie taip sakė. O man tiesą sakant aktyvumo per atostogas ir tikiuosi savaitgalį pakanka,o kaip ir pirmadienį-penktadienį jo irgi pakankamai atsižvelgiant į tai,kad mums reikia ruošti pamokas,skaityti knygas ir panašiai. Na,bet pirmiausia ačiū už geras nuomones,malonu tai skaityti! 
Čia privertė susimąstyti. Daugumai trūksta aktyvumo. Ach,ir vėl aktyvumas,bet apie tai jau rašiau aukščiau. Kai kurie neranda to ko reikia (12 žmogutis). Tiesą sakant apie psichologiją nelabai ką ir žinau,bet ką nors sugalvosim,tiesiog reikia daugiau pasiūlymų,idėjų apie ką rašyt ir čia visada rasite būtent tai,kas jums įdomu ir reikalinga! Na,o 15 numeris,man pasirodė kiek nesuprantantis žmogus. Trūksta mano aktyvumo. TAIP,bet vis dėl to kalta ne aš,o kompiuteris,kuris elgiasi nelabai draugiškai,tad 15 numeriu pažymėtas žmogau,derink su mano kompu! :D
Už beveik visus atsakymus išskyrus penkioliktą noriu padėkoti! Ačiū! Miela girdėti,kad darbą kurį tu kaip sakant dirbi giria,sako,kad patinka ir panašiai. Tai yra geriausias atlygis! Na,o ir vėl penkioliktas numeris viskuo nepatenkintas. na atleisk,nepatinka nesilankyk ir neteršk geros atmosferos blog'e. :) Ačiū. Na,o dauguma tai sako,kad rašytojos geros,straipsniai geri,blog'o įvaizdžiai irgi. Tai ir yra šauniausia!


Čia susidūrė balta spalva su juoda. Dauguma mėgsta visai kitokius straipsnius ir kas svarbiausia dažniausiai tokių čia nėra. Apie madą čia nerašome,apie įvykius ne,nebent įvyksta kažkas svarbaus. Apie piešimą taip pat čia nieko nėra. Taip pat manau,kad mums,rašytojoms daugiau reikia rašyti realistinius straipsnius,bet parašyti ir apie sd,nes yra tokių kuriems tai tikrai įdomu ir gal net įdomiau negu straipsniai apie realybę. Na,apie tai bus proga pamąstyti. :)

Kai kuriems kliūna neaktyvumas. Ir vėl jis. :D Pakiša ir pakiša mums koja,bet man nebaisu,aš žinau,kad jeigu kompiuteris visada bus mano rankose,net kai GK merdės, aš vistiek kažką įmesiu,kad apsilankymų būtų kiek daugiau ir žinoma,kad tai pritrauktų skaitytojus. Man labiausiai nepatiko ir vėl penkiolikto nuomonė. Mes nedraugiški. Galbūt turėjai galvoje kai kurie skaitytojai nedraugiški? Visgi mes neprivalome gerbti jų nuomonės,kai jie mus specialiai žeidžia ir sako kaip čia lievai ir panašiai. Žinok tai. :)Bet visgi manau,kad jeigu koks kivirčas įvyktų,- tektų jam persikelti kitur. :)

Ohoo, bendras vidurkis nėra džiuginantis,bet visgi 7 iš skaitytojų aktyvumo balai manau yra pakankamai,o gal ir gerai. Tik norėtųsi,kad iki kitos apklausos viskas čia pasidarytų aktyviau iš jūsų pusės ir skalė pakiltų iki 9,o gal net ir iki 10 bendro įvertinimo! Tikiuosi taip ir bus. :)

Na aišku,neskaitant tų kurie blog'ą įvertino 2 (matyt kažkoks pyktis viduje,nes čia tikrai,net ir kokio blog'o nekęsčiau,neparašyčiau jam 2. parašyčiau jam 1 :DD Nu ok pajuokavau,pasirinkčiau bent teigiamą vertinimą,bet ne taip žiauriai.. ) ir šiaip su tuo dvejetu iš 15 asmens mus įvertino ~9! Ir aš esu patenkinta,nes devyni yra labai gerai,o jeigu pasieksim 10.. labai labai gerai! :D

Tad toks apibendrinimas iš apklausos. Atsakymai įdomūs,manau jums vertėtų paskaityti ir prisiminti savo atsakymus.
Einu galvoti kitą straipsnį.
Monika. :p

1 komentaras:

Unknown rašė...

O, geri mano atsakymai :D 8 numeris pasirodo aš xD