2011 m. spalio 15 d., šeštadienis

Trumpai.

Čia Santautė - waflizzz...
trumpai prisiprašiau mamos jos kompiuterio, kad greit parašyt kas atsitiko. Mano kompas streikuoja ir neleidžia parašyti į blogą. Į SNP ir keletą kitų. Taip pat kai kur neleidžia ir komentarų rašyt. Išties nežinau ką daryti. Na kitos savaitės bėgyje turėtu aps amne ateiti dėdė, tai paklausiu, gal sutvarkys. : )Tad tiek te norėjau. Iki

11 komentarų:

fashionareyoupassion.blogspot.com Berta rašė...

Gaila... Tai kompiuterio gedimai, tai nenoras rašyti ir t.t.

Anonimiškas rašė...

mirė blogas!

jau nebesistenkit jo bereiksmiskai gaivinti

Anonimiškas rašė...

pritariu bendravardziui

Monika ~ www.snp4you.blogspot.com rašė...

ė nu anonimai,kodėl to pačio nepasakot pvz siby? M? Kodėl jūs įžeidinėjat mus,tipo mirė blogas. Ne. Niekas nemirė. Kai aš grįšiu,nes žiauriai laukiu kada pataisys pc viskas pasikeis. Gal net į gk rašysiu viena. Nežinau. Bet tikrai gk nemesiu. Prašau būkit geri,suvokit tai,kad dabar mes užimti. aš ir pati pergyvenu dėl blogo.

Karolė ♥ stardollinspiredbyyou.blogspot.com rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Karolė ♥ stardollinspiredbyyou.blogspot.com rašė...

pvz neprikišinėkit siby. čia yra ne siby, o gk tai ir kalbama apie gk.

dovilė.@* rašė...

Monika , aš tau rašiau per stardoll'ą kad noriu rašytoja tapti . :>

Elžbieta.^^* rašė...

Monikai sugedo kompiuteris.:>

Monika ~ www.snp4you.blogspot.com rašė...

Karole,kas jau kas bet pyktis nenoriu. Tai buvo pavyzdys nes gk ir siby neaktyvūs,o pretenzijos tik mum. Tegt sako ir kitienm.
Dovile,rašyk vikai ji pakvies.

Super hero...Viktorija. rašė...

Dovile rašyk man į skaipą viktorija11177 arba į stardollą Justina_LT4ever :))

Karolė ♥ stardollinspiredbyyou.blogspot.com rašė...

Patikėk man irgi prikišinėja tai, bet tiesiog čia gk tai ir kalbam čia apie gk, o sibyje apie siby.